Gå til innhold

Basskasse i C4

Ranger emnet


belden

Anbefalte innlegg

jada, selfølgelig er vi noen som har annlegg i audi 100. Jeg har en dobell 12er baki i reflekskasse, satte bare kassa rett inn, står som et fjell, også skrudde jeg forsterkeren fast på venstre siden. ledningene er lett å få skjult om du er litt nøye og har litt tid.

http://i116.photobucket.com/albums/o21/gjone_bil/hahamojjo034.jpg

 

Som du ser så har jeg bare satt den rett inn, men jeg har flytta forsterkeren til venstre siden ikke sånn som det er på bildet..

om du luerer på noe angående skjuling av kablene så er det bare å spørre, er mye krongling om man ønsker å skjule det skikkelig.

 

MVh Erik

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, selfølgelig er vi noen som har annlegg i audi 100. Jeg har en dobell 12er baki i reflekskasse, satte bare kassa rett inn, står som et fjell, også skrudde jeg forsterkeren fast på venstre siden. ledningene er lett å få skjult om du er litt nøye og har litt tid.

http://i116.photobucket.com/albums/o21/gjone_bil/hahamojjo034.jpg

 

Som du ser så har jeg bare satt den rett inn, men jeg har flytta forsterkeren til venstre siden ikke sånn som det er på bildet..

om du luerer på noe angående skjuling av kablene så er det bare å spørre, er mye krongling om man ønsker å skjule det skikkelig.

 

MVh Erik

 

Har begynt på kassa mi nå.. satse på det blir brukendes slik jeg bygger det. bygger kassa mi slik at 12"eren står helt frempå kulen, slik at høytaleren står ca 10cm bak skiposehullet. skal montere forsterkeren uti høyresida ståendes framom baklyktene. Kabeltrekking i desse bilene er jo utrolig enkelt :D Er vell kanskje litt værre i 100en din siden du har batteriet under panseret.

 

Tenkte å montere noen katoder litt skjult i bagasjen og koble de på bryteren så de tender når jeg åpner luka..

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kabelstrekkinga i 100 er nok ikke verre en i a6'en, bateriet er under sete i 100 og, Men jeg la kablene i hver sin kanal fremover. alle kablene ligger i "kabelkanelene" helt frem i dashbordet. Så kna være enig, var i bunn og grunn ingen stor jobb, men tar tid.

 

jeg har også planer om kondensator, skal ha den på motsatt side av forsterkeren. Eneste problemet mitt, er at jeg ikke har noen bagsje plass igjen da:P I og med at kassa mi er jævelig svær. Men er jo ikke verre enn å lempe den ut om jeg har behov for plass:P

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kabelstrekkinga i 100 er nok ikke verre en i a6'en, bateriet er under sete i 100 og, Men jeg la kablene i hver sin kanal fremover. alle kablene ligger i "kabelkanelene" helt frem i dashbordet. Så kna være enig, var i bunn og grunn ingen stor jobb, men tar tid.

 

jeg har også planer om kondensator, skal ha den på motsatt side av forsterkeren. Eneste problemet mitt, er at jeg ikke har noen bagsje plass igjen da:P I og med at kassa mi er jævelig svær. Men er jo ikke verre enn å lempe den ut om jeg har behov for plass:P

 

Jeg kommer til å få en god del bagasjeplass faktisk med den løsningen jeg går for. kan legge ut bilder når det hele er komt på plass! :)

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig... Audi 100 v6, 93 mod står batteri under sete.. audi 100 2,5tdi 94mod står batteri under panser og 95 mod A6 2,5 tdi står det under sete ...:hvaskjera

 

Kanskje tyskerne hadde problemer med å bestemme seg? heh

Vet iallefall at batteri under baksetet er jævla flott når man bygger anlegg..

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
Har hørt at de som har pollenfilter/AC har batteriet under baksetet, mens de som ikke har det har det under panseret. Mitt er under panseret og jeg har definetivt ikke pollenfilter...

 

Kan stemma det. Eg har pollenfilter og klima og mitt batteri ligg under baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår