andre3000 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hei noen hersom kan hjlpe meg med å finne r32 eksos til en golf 4 gti? må jeg montere r32 bafanger får å ha det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaBla Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hei noen hersom kan hjlpe meg med å finne r32 eksos til en golf 4 gti? må jeg montere r32 bafanger får å ha det? Hei! Gå på simons.se ikke R32 akkurat men dobble rør. Du kan også ta kontakt med Hamax/Møller, de er behjelpelige med alt! Mvh OlaBla Siter 1986 BMW 325i Coupe *Solgt* 1994 BMW 318is Coupe *Solgt* 1988 BMW 320i Coupe *Solgt* 1999 VW Golf 1.6i 4D *nåværende* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hey hey. r32 eksos på golf. vill dette gi gråvere lyd enn effekt anlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er også interesert i ett rustfritt effektannlegg til en r32, er det eneste som skal passe 4motion, pga bakdemperen står på tverra, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hvordan kommer jeg i kontakt med dem da? har du ett nr jeg kan ringe dem på??? har funnet ett med det er bare bakre potte med ett utløp på hver sin side, kostet 6100 kr. synes det er litt dyrt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Kom over dette da, om du har en bilextra i nærheten så kan du jo høre på pris, http://www.ray.se/Katalog/VW/VW-13.htm Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 det funker ikke, har jo hele brønnen liggende ganske langt ned, kan bare ha potta på venstre side, så rør over. men har funnet 2 sider til alle de som vil ha utblås på hver side. bs bildeler har og czt.no her. tror jeg går for bs bildeler ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 bs bildler har også noen pansre til golf 4 mazdafreaks. sjekk også ut den andre siden. har en ganske stor liste med bilstyling som jeg kan legge ut viss noen er intresserte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Eg er interesert i linker til andre sider, har funnet panser til golf iv da, men ikkje med denne bad look, skal eg bytte panser så blir det med denne med en gang, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er kun et eksossystem som er godt nok og det er Millteks rustfrie. Finnes til alle typer Golf IV i R32 utførelse. Man bør nok ha R32 bakfangeren ja, om man ikke er dyktig på tilpassing av en annen type fanger ved bruk av glasssfiber eller liknende.... kjøpte mitt sett via awesome-gti.co.uk Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 på tdi da Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Som sagt... Milltek har til de aller fleste Golf IV også TDi.. Bare å sjekke ut http://www.millteksport.com Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hva vil det koste hvis man skal få bygd noe lignende hos f.eks. Svendsen Eksos? :coplight Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 MYE mer enn om man bestiller det direkte fra Awesome.... tro meg jeg sjekket de fleste alternativer! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Milltek sitt komplett fra katten koster 9000++ synes det var ganske dyrt jeg da, og det var den eneste imortøren i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg