Gå til innhold

Felger byttes/selges! 9x16 AEZ Paron X ET15 4x100!

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Ønsker å bytte felgene mine i noen andre, da til type "old school-felger". Bytte likt, eller eventuelt at jeg får et mellomlegg. Om de er spesielt interessante, så kan jeg kanskje spytte i litt penger i et eventuelt mellomlegg den andre veien.

 

Felgene er som sagt av typen AEZ Paron X, med ET15 og størrelse/bredde 9x16". Dekkdimensjonen er 205/40, og dekkmerket er av Kumho.

 

Felgene har noen små sår i klarlakken, men ikke noe som er alvorlig. Skulle også blitt balansert opp igjen, da det tydeligvis ble slurvete gjort etter at jeg fikk på nye dekk i fjor sommer. Rister litt, men kan hende det har falt av en vekt eller to også. Ristet ihvertfall ikke før dekkskiftet. Mønsteret på dekkene er bra, og ruller fint 1-1.5 sesong til.

 

Kom med forslag, og legg gjerne ut bilder, samt bredde/størrelse/innpress på felgene så blir jeg fornøyd. Helst ikke større enn 15", og burde være litt bredde på felgene. F.eks 9/10x14 eller 8/9x15 . Uansett, kom med forslag. Alt av interesse uansett produsent/bredde/størrelse/innpress! At de er stygge i lakken er ikke noe problem (finnes såklart grenser), så lenge felgene ikke ser ut som noe høna pleier å verpe på/helt ovale.

 

Bilde av felgene på min bil:

p6190045ee0.jpg

 

Bilde av en felg:

aez_paron_x.jpg

 

Svar her, eller send PM. Kan sendes, eller eventuelt leveres personlig/møtes på halvveien. Alt ettersom hvor i landet det er osv. Det finner man alltids ut av.

 

Mvh

 

Mads Kristian

 

Edit: Div.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, kanskje. Skal kanskje bytte noen andre felger jeg har, med noen som er mer old school. Og skal høre med en som har BBS RM i morgen om han vil bytte. Så om det ikke dukker opp noe interessant, så må jeg nok selge de. Får slenge inn et bud så lenge, så skal je se hva det blir til etterhvert.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt i minste laget egentlig. Blir så altfor stor plass i hjulbuen, og for å kompensere med det så må man, som du sier, senke mye, men da oppstår det problemer med at bilen blir alfor lav nettopp pga felgene. Liker jo det veldig lavt, men da i kombinasjon med noen litt større/breiere felger:)

 

Og der gikk den jammen meg til toppen gitt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår