Rekord 2,2i Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ja har seg slik at bilen ser ut som eit dass pga alle mulige farger, å eg gidder ikkje å koste på an pro lakk, so får kjøpe banga billi jennom jobben, so da lure eg på korleis dette blir, jør seff bra forrarbeid, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Om du har tenkt å gjøre bra forrarbeid så kan du like godt lakke bilen med lastebillakk. Koster ikke all verden. Resultatet blir 1 stk ødelagt bil. Den kan bli veldig blank og fin om du sprøyter den med rett blandingsforhold og lakkereren har litt peiling. Kommer til å bli fort matt/bleik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 selger lastebil lakk hen da? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Vanlige lakkverksteder har ofte det, ellers kan det være lurt å høre med noen som driver med storbil/lastebilpåbygg e.l. F.eks Aunes Karroseri AS på Stjørdal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Vanlige lakkverksteder har ofte det, ellers kan det være lurt å høre med noen som driver med storbil/lastebilpåbygg e.l. F.eks Aunes Karroseri AS på Stjørdal. er det mye utvalg i lastebillakk? mye billigere enn vanlig billakk? er jo ikke lange biten for å dra å sjekke men:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Utvalget er ikke like stort, så alle farger får du nok ikke. Prisen er vell ca 1/3 av vanlig lakk. Jeg bruker å handle mange liter når jeg først er der så jeg får nok litt rabatter så du får isteden ta deg en tur å høre med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Utvalget av farger er STORT og uendlig med nyanser,,.... Å til 250 kr literer....eller no, bare kjøp RASK herder til.... Å du Bengalakk reagerer med ALT du vil kline på etterpå som tectyl og eventuelt annen lakk. IKKE Bruk skiten er mitt råd! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg