Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Smålig irriter ja. Spotta en idiot i en s13 med diode baklykter akurat nå ( 7.00)( DJ skilter og pleier og køre e6 hver morra) på vei opp mot vargstad fra e6 : EN KLAR MELING HAR JEG TIL DEG !: Spinn ned bilen min med pigger og grus en gang til og du får igjen med samme mynt ! dvs Front rute bytte på meg nå pga 3 stygge stein sprut DU fororsaka!

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic men: Er det mye snø i Lillehammer enda?Skal en tur oppover imorra..Er vel kanskje lurest og hive på orginal plastikken på bilen hvis det er mye snø tenker jeg.

 

Mvh

 

snødd i et sett ca i to dager nå, 15cm kanskje?

elns.

 

huff.. 200sx sjåfører altså:P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. 200sx sjåfører altså:P

 

 

haha tosk :D

 

 

jeg kjører piggfritt fordi jeg tenker på mine stakkars medtrafikanter som ligger bak meg, når den helvetes turboen slår inn og jeg har null grep...

 

 

Yeah right!

 

Ligger folk for nærme, da gjør jeg det med vilje, heller "gi de ett hint" på den måten, enn å bremse så de knørver ræva på bilen :P

 

Tosker får igjen med samme mynt :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha tosk :D

 

 

jeg kjører piggfritt fordi jeg tenker på mine stakkars medtrafikanter som ligger bak meg, når den helvetes turboen slår inn og jeg har null grep...

 

 

Yeah right!

 

Ligger folk for nærme, da gjør jeg det med vilje, heller "gi de ett hint" på den måten, enn å bremse så de knørver ræva på bilen :P

 

Tosker får igjen med samme mynt :D

 

it was just a joke, sir.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår