El_Loco Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Spottet tidligere, men da uten bilder. Vel.. Her kommer de... Bildene er tatt med mobiltelefon. En Nokia N70 Hvis noen kjenner eier, eller eier selv er medlem på forumet, kom gjerne med mer specs, og flere bilder. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Statoil på verket! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Den så ganske nice ut. BN registert tilfeldigvis? MEN, jeg må få stille et lite spørsmålstegn her, for HVA i huleste er det eier tenker på med den streameren i bakruta? Han har en E30 M3, et av bilindustriens peneste orginalbiler og så klemmer han på det merket der. En M3 skal ikke søke oppmerksomhet, den får det av seg selv! Streameren sier mer om eier enn om bil. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Statoil på verket ja:) Nei, den er IKKE BN regga. Sant at en M3 ikke trenger dekaler for å få oppmerksomhet. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 så denne på jessheim idag..det klistremerke i bakvinduet får bilen til og se..ødelagt ut,det at den ikke er vasket er også en grunn til at den ser litt shæbby ut=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 synd at det ikke er en m3 da... legg merke til at e30 m3 har 5-bolts hjulfester, denne har kun 4 så vidt jeg ser det! er nok bare en 316 med komplett M3 styling.. haha! Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 legg ut skiltnr så finner vi fort ut av åssen bil d er Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Refleksjonene i bildet gir meg et lite bilde av at den er bredda bak slik som M3er er? Mulig det er jeg som blingser.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ja den er bredda bak... men ikkeno problem å få tak i et breddekit til den der... men er ganske sikker på at det der ikke er noen ekte m3 altså! komplett m3 bodykit, men det mangler en hjulbolt rundt om for at det der skal være en original og ekte m3 ;) små detaljer skiller Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 for å si det på en litt annen måte, bare møkkabiler har 4-bolts.. og siden m3 har 5, så vil jeg påstå at m3 ikke er noen møkkabil.. haha:fatality: Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jepp, de beste bilene har 5 bolts :afro: Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 mye vits å aldri kunne race "m3'en" sin! ;) Hører eieren: "Nei, jeg racer ikke... det er for enkelt å gruse deg" Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Min bil er 4 bolt! hm har vel en drittbil jeg da :doh Godt jeg kjører dritten av e30 m3 da:) Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har ikke M3 Kraftigere c-stolpe da? (Tror det heter d) Mener å huske det..ser jo ut som at denna har det da..Tror det er en vaskeekte M3 da det er nokså vanskelig å bygge om bakluka og den stolpen.(M.T.P Godkjenning osv :shake )...?Hva tror folket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 er nok en wannabe ja Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg