AudioX Skrevet Oktober 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 har en nissan bluebird turbo sr som kjører på 0.7 bar, noen her som har hatt en sånn bil å kjørt med 1 kilo? har tenkt å justere opp ladetrykket, hvilke modifikasjoner må til eventuelt?:) håper på positive svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_jonas Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 HEllo;) Har en turbo sr jeg å.. hvis motoren er bra stand så går det fint opp til 1,1. den tåler det.. Jeg kjører vanelig på 0,9-1 bra.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hehe...ikke dumt det, men tåler turboen det?? har hørt at T2 turboebn som står i en en svak turbo fra garrett?? stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jeg tok knekken på min TB02 @ 1.3. Anbefaler ingen å kjøre over 1. Turboen er det første som ryker på disse motorne, men får du drit i innsuget så kan du ta toppen din også. Har nå en T25 (tror jeg) fra CA18DET, men det ligger bare og ruster. :sniff: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZikkZakk Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 min turbo tålte 1,0 i trykk, men turboen tåler som sagt ikke all verden, byttet til t3 på min, det fungerte mye bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Tror ikke jeg ville kjørt en bluebird på over 1bar hvertfall.... toppakning... råder.... er ikke laget for all verdens trimming denna... Dessuten er det overtrykksventil på innsuget som fiser ut på 0,7 hvis du ikke modder'n litt.. ;) Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSS Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Kommer litt sent dette, men alikevell. Har en Bluebird som det var montert en T25 i når jeg kjøpte den, samt originalt IC kitt. Denne har gått på 1,2 bar hele tiden, de siste 100K har den gått med original T22 (eller noe) turbo. Bilen er nå gått 330K, så jeg tror nok de tåler det meste, så lenge man skifter olje ofte, og ikke burner med de. Siter Nissan 200SX 1996 S14 Midnight Silvia Noe modifisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg