Gå til innhold

...Thamule's Volvo 855...

Ranger emnet


thamule

Anbefalte innlegg

Kjøpte diodelysene, og syns fjernlysene ble merkbart dårligere. Nesten sånn at jeg vurderer å montere 1000metre.

 

Men syns ikke det er så pent på 850 som folk her sier...og innforbi grillen er det vel alt ganske fult med radiator, intercooler, kondensator og 2 stykk horn :P

 

 

Forøvrig max. 2 ekstralys på biler, 4 på lastebiler (men bare to kan brukes om ganga)

Horna er nå berre å flytte. Intercooler og radiator er det verre med. Men det er fullt mulig å få til 1000-metre bak min grill ivertfall. Men nå har jo disverre ikkje eg bruk for intercooler :D

 

Ja som sagt kun 2 ekstralys som er lov på biler, men i tillegg kommer selvfølgelig begrensninger om lux.

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har grøftelys til slikt :P

...Så sant så sant... Men da mister man jo nærlyset.

 

Eg håper på å kunne få råd til xenon på nærlysa og et par 1000-metere med grillen. Et par Hella Rally 3000 med liten spredning f.eks.

 

Er det forresten komt ombyggingssett til 850, som er lovlige?

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Helt uenig der... skulle vært europa standard heller , alle land hadde likt !....

3 stk er akkurat passelig mener no æg ... lovt burde det iallefall være...

noen gang hatt 1000 metere volvoRsport ?

det er ganske kjekt for oss som bor nordpå med mørket stort sett hele dagen på vinteren !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår