på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Prosjektet med billiganlegget er ikke helt utgått, vi mangler fortsatt bare subben, så vi får jo se hva vi kan komme over :D Om noen har noe møkk liggende så gi oss gjerne ett hint :) Hva er vitsen med dette billiganlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 20 kr bladet er ikke værst da.Det blir jo for en 100kr vis man skal kjøpe Gatebil/maxpower for og lese det lille som står der om bilstereo. De bladene er verdt det men i bilstereo sammenheng blir det litt tamt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva er vitsen med dette billiganlegget? Bare for å se hvor langt man kan dra det, hehe.... Vi er ute etter mest mulig dB med ett anlegg til totalt under 2000kr, og så langt har vi faktisk det meste, mangler bare sub, og prosjektet har altså kostet oss 350 kr eller noe sånnt til nå.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Bare for å se hvor langt man kan dra det, hehe.... Vi er ute etter mest mulig dB med ett anlegg til totalt under 2000kr, og så langt har vi faktisk det meste, mangler bare sub, og prosjektet har altså kostet oss 350 kr eller noe sånnt til nå.... Hehe:D såpass. Hvilken forsterker har dere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hehe:D såpass. Hvilken forsterker har dere da? en 2000 watts us carvor selvfølgelig :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 en 2000 watts us carvor selvfølgelig :D Hmh.. så for bare 350,- så har dere forsterker og kabler da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Frakten på den forsterkeren i forhold til prisen på den var veldig drøy syns nå jeg... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Frakten på den forsterkeren i forhold til prisen på den var veldig drøy syns nå jeg... :D Prisen på ampen mener jeg havnet på 350kr og frakten på 60 :D kabler og alt har vi, får jo se om vi klarer å skaffe overganger fra 95mm2 og ned til lampettledninger slik at vi får koblet den til hehehe..... Spilleren vi skal bruke er en kenwood jeg vant på en dB-drag konk i sommer. Batteriet er ett maxxima 900 jeg har pensjonert for en stund siden. Så nå mangler vi altså bare sub... Tenker vi drar en Mythbusters her, 161dB ved 16Hz :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 kabler og alt har vi, får jo se om vi klarer å skaffe overganger fra 95mm2 og ned til lampettledninger slik at vi får koblet den til hehehe..... Hahaha...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Det tidligere omtalte bilstereobladet døde dessverre litt ut, mye på grunn av tidsnød og andre omstendigheter. Jeg mener fremdeles det kunne vært genialt å få igang en PDF-versjon av et slikt magasin, med alle fordelene PDF-formatet medfører. Men det er grusomt mye arbeid bak noe slikt, og om det er noe de fleste har for lite av så er det tid. Selv satt jeg bak Appledisplayet på jobb til klokka var 04 natt til fredag... :helpme: For de hardcore-interesserte bør Voice Coil være et godt alternativ, koster ca. 55 kr. per nummer (eller 45 kr. per nummer om du skriver 3 års-abonnement). Kanskje litt teknisk, men jeg har inntrykk av at det ikke er så grusomt mange alternativ mellom dette og "Bilstereo-spesial, vi tester hovedenheter som koster like mye som et oljeskift"-utgaver av diverse bilblader... :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 en 2000 watts us carvor selvfølgelig :D sub fra ljudia er jo som regel ganske billig da, kunne jo prøvd noe av det? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 @ Billlig annlegg! har en 15" MGR sub liggendes. Dere kan få den for, ja la oss si veldig billig! Den funker helt ok, er spillt i ca 3 timer :D Kontakt meg viss dere er interrisert :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Narvesen selger ingen rene bilstereo blader, hvertfall ikke på de 4-5 sjappene jeg har sjekket og der har de også godt igjennom listene sine uten å finne noe. Men som nevnt her så kan disse bladene bestilles fra USA for en, i forhold til Norge, latterlig billig penge. Jeg abbonerer på følgende blader fra USA: - Mobile Electronics - Car Sound and Performance - Mobile Entertainment - Car Audio and Electronics - DUB Magazine - Rides Magazine - Road & Track Ikke alle er like stabile med leveringen, men det beste på alle punkter av disse er Car Audio Magazine på sterobiten og Road & Track som mest handler om ny amerikanske biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 har du en link til der man kan bestille car audio mag ? og hvor mye koster det? og flinke til å levere? hadde kanskje vert litt gøy å prøvd det ut....:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg