Tutty Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg har akkurat satt inn 6x9 og forsterker i min nye volvo 244.. Lyden er fin å klar når bilen er skrudd av, men når jeg skrur på bilen så kommer det en stygg lyd som følger turtalet i bilen... Noen som har noen forslag som får vekk denne lyden??? Jeg har koblet + og signal kabel separet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg har akkurat satt inn 6x9 og forsterker i min nye volvo 244.. Lyden er fin å klar når bilen er skrudd av, men når jeg skrur på bilen så kommer det en stygg lyd som følger turtalet i bilen... Noen som har noen forslag som får vekk denne lyden??? Jeg har koblet + og signal kabel separet.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126024&highlight=st%F8y+cd+spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva han sa. Strøm og signalkabel skal ligge minimum 15 cm unna hverandre, mener jeg å ha lest her en gang. Uansett, det er problemet ditt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg