retard69 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Noen som vet hvilken dimensjon det er på inngangsrøret til potta på golf 2? Eventuelt GTI? Ska kjøpe meg sportspotte, men må vite om det blir mye tillpassning. Her er den jeg sikler etter: http://mobilsentrum.no/product.asp?c=758882030&n=1429229104&pn=1246119012 Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 variere litt det. men er ganske enkelt å sveise på en overgang. denn får du til en ca 200kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 variere litt det. men er ganske enkelt å sveise på en overgang. denn får du til en ca 200kr. Hmm, ja!:) Hvor får man tak i sånt da? Jernvare? Hørte at det er vanskelig å sveise stål!:O Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 stål er det enkleste å sveise:D røroverrganger får du sikkert kjøpt på mobilsentrum de også:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 stål er det enkleste å sveise:Drøroverrganger får du sikkert kjøpt på mobilsentrum de også:D og omtrent hver enste plass de selger eksos eller løse eksosdeler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen som vet om d blir noe lyd lr effekt av den potta dær`a? Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Blir nok litt mer lyd, og en innbilt effektøkning på 5-15hk avhengig av hvor mye den bråker. Men blir nok ikke så altfor mye lyd, og effektøkningen er lik null. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen som vet om d blir noe lyd lr effekt av den potta dær`a? lyd blir det nesten garantert, om ikke kapper du bare av deandre pottene og sveiser på rør. effekt neppe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 lyd blir det nesten garantert, om ikke kapper du bare av deandre pottene og sveiser på rør. effekt neppe :P Men med et effektanlegg som går fra orig.katalysator og bak da? Da må d jo bli bittelitt??:klovn: Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Men med et effektanlegg som går fra orig.katalysator og bak da? Da må d jo bli bittelitt??:klovn: det er helt klart det beste ;) får rør som er ferdig bøyd og tilpasset golf to på http://www.autospar.no om du ikke vil bruke så mye peng. koster omtrent 7-800kr med rør fra kat til bakpotte mener jeg( mest for lyden da. skal du yte effekt av et eksosanlegg må du helt kjøpe grenrør. nå vet ikke jeg om dette er noe du har tenkt å bruke penger på da. flesteparten modifiserer eksosanlegget for å få mer lyd. ;) skal du ha effekt velger du grenrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 det er helt klart det beste ;) får rør som er ferdig bøyd og tilpasset golf to på http://www.autospar.no om du ikke vil bruke så mye peng. koster omtrent 7-800kr med rør fra kat til bakpotte mener jeg( mest for lyden da.skal du yte effekt av et eksosanlegg må du helt kjøpe grenrør. nå vet ikke jeg om dette er noe du har tenkt å bruke penger på da. flesteparten modifiserer eksosanlegget for å få mer lyd. ;) skal du ha effekt velger du grenrør Hehe, skjønner! Noen som sier at hvis du modifiserer fra kat. og bak så får du kanskje 3-5 hk! Vet ikke om d er sant da men...Er det samme eksosrør på GTi`en som det er på vanlig golf 2? Vet ikke engang dimensjonen på inngangsrøret til potta...:wonder: Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hehe, skjønner! Noen som sier at hvis du modifiserer fra kat. og bak så får du kanskje 3-5 hk! Vet ikke om d er sant da men...Er det samme eksosrør på GTi`en som det er på vanlig golf 2? Vet ikke engang dimensjonen på inngangsrøret til potta...:wonder: 3-5 hk er ikke umulig nei. eksoanleggene har forskjellige dim etter motor. 1.3 1.6 har samme dim mener jeg og gti har noe større mener jeg. vilken gti har du da? og vilken modell. kan sjekke det for deg om du vil. husker ikke sånt i hode nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 3-5 hk er ikke umulig nei.eksoanleggene har forskjellige dim etter motor. 1.3 1.6 har samme dim mener jeg og gti har noe større mener jeg. vilken gti har du da? og vilken modell. kan sjekke det for deg om du vil. husker ikke sånt i hode nemlig. Det er jo en 85mod 1,3 cl egentli Men det står i en GTI 8V fra 85-86 husker ikke nøyaktig!:P Ja, d hadde vært flått!:) Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 er det ikke noe sånnt som 1.5 tpmms eksos. men du får kjøpt ferdig simons efektaleg på thrshov bilrekvisita for 3200 eller noe det er ikke super bra men det funker og får en helt ok lyd og det er ferdig tilpaset. Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Nå skal det nevnes at Simons er kjent for å ruste en god del. Mitt gamle var helt ferdig pga rusta. Men lyden er grei nok den. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg