Finepix Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 leitet å leitet etter denne filmen nå. er det noen som kan hjelpe meg. ? så den for mange¨år siden å den handler om to brødere som bygger opp en gammel rød hotroad som er av lignende en feit taksenka t-ford type. tror begge brødrene jobber på en bensinstasjon. er en del ulovelig dragkjøring i filmen. hvertfall så må eldste broren reise i militæret mens lille broren tjuvlåner bilen de akkurat ble ferdige med før broren måtte dra. når han tjuvlåner bilen kjører han ut og vraker den. rekker å bygge den opp igjen før broren skal komme igjen men broren dør. er det noen som her sett denne filmen..?? hva heter den.. ? Den heter "Deuce coupe", men jeg tviler på at du finner den noe sted dessverre. Jeg har også lett etter den... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Payyy Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Også er ikke Vanishing Point på lista :S Mvh. Payyy. Siter -Livet er for kort for fire sylindere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg