Limit3d Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Noen som har erfaring med det? Hørt at det blir no kødd med no luftmengdemåler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 SØk For %&()%&() Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 SØk For %&()%&() ja men jeg fant ikke noe, derfor lagde jeg ny post. Innlegget ditt sugde forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parkerik Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 klipte dette ifra norsk bildelesenter.vw/audi spesialist. Ødelegges luftmassemåleren av K&N filter? Nei, i utgangspunktet ikke. Luftmassemålere er noe som VAG/Bosch har hatt masse problemer med. Mange typer blir nå solgt som byttedel til en brøkdel av prisen pga all reklamasjonen som har vært på dem. På nær halvparten av bilene vi har inne på verkstedet er den defekt. Biler med originale luftfiltre. Noe som kan være med på å skade den, er overdrevet bruk av oljen som filteret skal settes inn med. Dette gjør at det kan legge seg en oljefilm på luftmassemåleren, og da vil den ikke fungere som den skal. Les instruksjoner som følger med når du skal rense filteret. Hyppig rens eller bytte av luftfilteret forlenger levetiden på luftmassemåleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 ja men jeg fant ikke noe, derfor lagde jeg ny post. Innlegget ditt sugde forresten. Da er du blind, for det er diskutert i mange tråder.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fant ikkje så mye selv, og lurer også litt på filter til kjerra, er det noen bolt on kit til tdi. vil ha ett mer luftig filter på denne, er jo mappet om så det virker så den trenger mer luft, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Da er du blind, for det er diskutert i mange tråder.. hvem som er blind og selger golfen og kjøper riskoker skal ikke jeg si hvem som er mehn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 hvem som er blind og selger golfen og kjøper riskoker skal ikke jeg si hvem som er mehn... HAHA, saklig.. nei, om ut av den lille fjortisverdenen din du.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 HAHA, saklig.. nei, om ut av den lille fjortisverdenen din du.. du er jævlig tragisk ass :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 HÆhÆ... Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 klipte dette ifra norsk bildelesenter.vw/audi spesialist. Ødelegges luftmassemåleren av K&N filter? Nei, i utgangspunktet ikke. Luftmassemålere er noe som VAG/Bosch har hatt masse problemer med. Mange typer blir nå solgt som byttedel til en brøkdel av prisen pga all reklamasjonen som har vært på dem. På nær halvparten av bilene vi har inne på verkstedet er den defekt. Biler med originale luftfiltre. Noe som kan være med på å skade den, er overdrevet bruk av oljen som filteret skal settes inn med. Dette gjør at det kan legge seg en oljefilm på luftmassemåleren, og da vil den ikke fungere som den skal. Les instruksjoner som følger med når du skal rense filteret. Hyppig rens eller bytte av luftfilteret forlenger levetiden på luftmassemåleren Kan støtte denne 99 prosent! I tillegg vil jeg legge til at det er ofte bare oljen som forstyrrer luftmengdemåleren. en rask rens med elektro-spray eller produkt som ikke etterlater olje-hinne vil fort gjøre noe med dette. snakker av erfaring!. Løp og kjøp filter du Limit3d! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kan støtte denne 99 prosent! I tillegg vil jeg legge til at det er ofte bare oljen som forstyrrer luftmengdemåleren. en rask rens med elektro-spray eller produkt som ikke etterlater olje-hinne vil fort gjøre noe med dette. snakker av erfaring!.Løp og kjøp filter du Limit3d! Takk for kjempe godt svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 du er jævlig tragisk ass :lol: *svar redigert bort* Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg