Gå til innhold

1990 2.0i Opel Calibra selges. 15000. EU ok 2006

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

da fikk jeg tlf om at regreim er tatt kvelden...skal til skien imorgen eller fredag for å fikse det. Så jeg er borte en stund.

 

Edit:

lørdag skal jeg få ordnet det.

Genialt med C20NE motoren... regreima kan ryke så mye den vil uten at noe annet skjer enn at du ikke får start :D

 

Capri: Jeg må se hvor mye penger jeg kan skaffe... 12000 du skulle ha?

 

Skaabu: Hvor mye kunne du gi imellom i bytte bil mot penger og pc?

 

Mulig jeg har 5000kr påvei inn (forsterkeren er kanskje solgt) og da er jeg ett stykke på vei mot Fiesta :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan trenge ett nytt speil på førerside da det er knust.

Kan trenge en overlook på ABS systemet da abs lampa begynner å lyse etter at man har begynt å kjøre (sensor?)

Kan trenge en skikkelig rens innvendig...

Kan trenge ett nytt passasjer sete da jeg var litt forbanna en veldig vakker dag å klarte å vri hele faenskapet skeivt.

Lakken er hipp som happ... det er ikke bra lakkert men det duger om du ikke skal ha showbil. polering/lakkrens kanskje og den skinner som sola :)

Kan trenge en titt på eksosanlegget...det funker fint men er ikke world class liksom. Litt tightening må til tror jeg.

 

er iallefall ett greit utgangspunkt enten du skal ha Calibra i noen få år eller om du vil ha Calibra som hobby

 

Med felger er jeg nødt til å ta minst 3500kr ekstra... dette grunnet at jeg kjøpte dem av HF integrale for 4000... problemet viste seg da jeg satte dem på og det var at to av felgene er skeive... men ikke merkbart om de settes på BAK. HF Integrale nektet for at de er skeive og dermed ble jeg sittende med dem for den prisen... ikke morro.

Det er 2 helt utslitte og 2 helt nye dekk med. Merk: jeg fikk ikke med senterringer heller så har hittils klart å skaffe 3stk.

er litt rust i forkant av panseret har jeg sett sånn under lakken og litt ved "skjøtene" i kanalene der døra begynner... også under lakken.

 

Kan selvfølgelig ikke garantere alt men den ser grei ut iallefall.

For 1800kr kan komplett kabling til anlegg følge med.

50mm2 til strøm og jord og 2 signal kabler samt opplagt høytalerkabler, 200amp. automatsikring og egne strøm og jord kabler til spiller. OG ett par RÅE Pioneer 8" treveis i hattehylla :D

 

Det som følger med uansett er Vinterhjul på 4 org. 15" alu. (toyo Garit G30 piggfritt som er som nye), 35mm senke fjærer, diverse deler som jeg tror jeg har litt rundt om, komplett baksete og baksetevegger som jeg har til overs.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg tlf om at regreim er tatt kvelden...skal til skien imorgen eller fredag for å fikse det. Så jeg er borte en stund.

 

Edit:

lørdag skal jeg få ordnet det.

Genialt med C20NE motoren... regreima kan ryke så mye den vil uten at noe annet skjer enn at du ikke får start :D

 

Capri: Jeg må se hvor mye penger jeg kan skaffe... 12000 du skulle ha?

 

Skaabu: Hvor mye kunne du gi imellom i bytte bil mot penger og pc?

 

Mulig jeg har 5000kr påvei inn (forsterkeren er kanskje solgt) og da er jeg ett stykke på vei mot Fiesta :)

 

Må skuffe deg å si att det kan ryke mer på c20ne å...

Snur den nok når reima ryker så kan det fort ryke litt mere..

Var akkurat borti en der en rådebolt ble skakk av reg havari.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår