Gå til innhold

adaptere til g60 280mm

Ranger emnet


vwsportz

Anbefalte innlegg

venter på g60 bremser fra en passat i posten nå..kan jeg bruke spindelene? forsår jeg det rett med at jeg bare trenger den adapteren for å bygge ut calipterne?

 

er det noen som kan være behjelpelig med å skaffe adapterne eller vet hvor jeg kan skaffe de?

 

hadde vært veldig hyggelig, har pengene klar med en gang

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan papirer er det egentlig jeg vil trenge hvis jeg skal kunne bruke disse eller noe lignende?

 

allows you to mate corrado g60 caliper carriers and 11``corrado g60 rotors to your mk1, as previously featured in Eurpean car

 

dette sto det på siden

 

hva betyr 11`` her? calipterne osv er fra en passat g60 89 modell, vill adapteren som er her på sidene fra corrado passe overns selv om det er fra passat?

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått svar fra momentum motorparts, de har ikke tuv..en go grunn er jo at de ikke trenger det der...hehe måtte nesten le litt idag, var på biltilsynet her i harstad for å snakke litt med dem om hvordan det var å bruke adaptere.. Han jeg skulle snakke med var ikke inne så jeg ringte å kom av en eller annen grunn til finmark, joda det går helt fint det sa han i telefonen,så ikke problemet i det, da jeg så at jeg ringte fordi jeg ville være sikker før jeg dro til biltilsynet i her i harstad fikk jeg bare ett ehh....tror du skal sjekke det opp på nytt med noen andre der nede...

hehe litt forskjell på biltilsynene?

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått svar fra litt rundt omkring nå og de svarene jeg har fått er at ingen kan skaffe tuv på disse foreløpig, derimot har jeg fått klarsvar fra biltilsynet om g60 skivebrems bak, og det eneste jeg trenger nå er de jævla adapterne forran for at det og skal være greit..

 

er det noen som kan fortelle meg om hvordan materialserfikater fungerer?

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

venter på adapterne i posten nå...men kan noen forklare meg hva problemet med å bruke g60 spindlene er? mangler den ene spindelen men bestiller den ganske straks vist ingen motsetter seg dette kraftig..har letet på forumet men fant ikke igjen tråden om hvordan bremseslanger det går ant å bruke til g60 bremsene bak, er heller ikke alle trådene det er like lett å se hva folk ble enige om:)

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår