Session^ Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hei. Jeg har et problem med at motoren begynner å fuske når den er på lavt turtall... den henger seg liksom litt opp i fusket til den kommer litt opp på turtallet.. Da kommer den plutselig og går helt fint. Helt til den synker under turtallet igjen. Problemet blir litt bedre når den blir varm, men langt i fra akseptabelt. Jeg har prøvd å skifte rotor, låkk, stift, pluggledninger og plugger. Det har ikke hjulpet i det hele tatt. Har stillt stiftavstanden til 0.4mm. Noen som har noen lure ideer på problemet mitt? Det begynner å bli ganske frustrerende. Må kjøre som en gammel dame med høyt turtall å forsiktig på clutchen. På forhånd takk for svar. Eirik Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Problemet var at registerreima ikke sto i nærheten av korrekt. Kjekt å vite for andre som har problemer :) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg