DynaCore Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Tror jeg så deg rundt Bilbyen i går?Begynner å klø i gassfoten her også nå gitt.. Ja, var innom der en snarttur:) Klør litt i min også gitt. Har ikke mappet enda, så kan ikke dra på noe spesiellt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 jeg VIL sitte på når den er ferdig. :) Hvis den noen gang blir helt ferdig da... Er jo som kjent en ond sirkel det der å begynne å trimme. :) Eller... 4 onde sirkler i ditt tilfelle. :P Blir vel aldri ferdig med et prosjekt. :) Mye vil ha mer, er det ikke det man sier? :) Hehe. Du sier noe der ja. Men siden dette er en forbanna grevling så tror jeg det holder med 400hk. Finner jeg ut en dag at jeg trenger mere, selger jeg og kjøper RWD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 bygge om til quattro? :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 bygge om til quattro? :D Hehe... Det er vel litt mere arbeid enn hva det er "verdt" vil jeg si:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Kommer du på neste Gatebiltreff eller? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Kommer du på neste Gatebiltreff eller? Neste treffet jeg skal på, blir vel Gatebil på Rudskogen, om alt går etter planen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Den ser ikke akkurat slik ut nå da:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 HVORDAN ser den ut nå da?! Klør etter å få sett den igjen! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 HVORDAN ser den ut nå da?! Klør etter å få sett den igjen! Ikke sånn iallfall:) Ligger nok i deler, men med en RB25DET under huven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 digger den bilen så jævli:D den må eg bare ha!:p men likte den bedre med vinga eg. men hver sin smak:) synd det ik er quattro da=/ er motoren som den skal nå da? tipper den går litt bedre enn den eg har jah:p legg meg til på msn da:) aasman23@hotm... Skyline1:) Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Strøken bil, jævlig rå!:D Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 stemmer det:kiss Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 kan kjøre om kapp med meg når du er ferdig med den. :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Spotta deg etter sist Rosenborgkamp, fet kjerre :) Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg