DynaCore Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Oh. De var fete og hadde sikkert passa utrolig bra på audien. Men felger er ikke prioritert for tiden akkurat. Bli handlet nye til våren, etter motor, mapping og slike småting er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Skjer egentlig veldig lite her for tiden. Driver å bytter toppakning på en Golf jeg skal selge. Blir vel ferdig med den i dag eller i morgen. Når jeg får solgt den blir det nye deler:) Så løp&kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Kenny- Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Feet bil dynacore, misunner deg denne, skjelden rå bil:) Siter - 85 Toyota camry:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Feet bil dynacore, misunner deg denne, skjelden rå bil:) Takk for det ja:) Er ikke så "feeet" for øyeblikket da, skal jo lakke opp bakluke og sånt, så... Motoren ligger i pices også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Kenny- Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Dynacor veit kem du e..lå bak deg da æ hva i trondheim i oktober..da flytta nu audien sæ godt jah.heheMen kordan e bilmiljøet dær da?hvordan er det å bli kjent med folk i bilmiljøet..holder på med flytteplaner fra bodø til trondheim.. autodb.no har hatt noen problemr inatt.. derfor virka ikke linken! Man kan ikke gjøre noe annet enn å digge denne byen da:) Jeg flyttet hit fra bodø i september, angrer ikke et sekund;P. Siter - 85 Toyota camry:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Kenny- Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Håper jeg får se audin i aksjon når du kommer deg på veien:) Siter - 85 Toyota camry:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Fare for det ja;) Har som mål å være ferdig til Mai... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Fortsatt like feit bilen din :) gleder meg til å flött nedover å få se litt meir av bilen.. den går stygg bra ivertfall :) Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audilicious. Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Helt sinnsykt fet bil... det skal være helt sikkert!! bra vi liker samme farge valg sånn ca da. Blå er en veldig delikat farge.. synes den slår det meste når bilen er strøken og nyvaska! Siter Audi A3 1,8t http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157495 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Helt sinnsykt fet bil... det skal være helt sikkert!! bra vi liker samme farge valg sånn ca da. Blå er en veldig delikat farge.. synes den slår det meste når bilen er strøken og nyvaska! Takk;) Fikk sveisa igjen hullene etter vingen i går. Må vel begynne å slipe litt og lakkere når jeg får tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 har dåkk fått motorn t hondan da? bli d my effekt på dn :P Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 har dåkk fått motorn t hondan da? bli d my effekt på dn :P Den var klar til henting Fredags morgen påsto de. Men det gjenstår nå å se:) Effekt? Blir så det holder ja;) Skal komme med info når motoren er her.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jada, i morgen tidlig er vi lovet motor! Blir artig å se om vi virkelig kan hente den da. Har mine tvil, men....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da har motoren kommet!!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg