DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Muligmulig, men planen er vel å ha likt hele veien rundt ja:) Men takk for link osv=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Eg syns bilen ser sykt godt ud eg. Ser bedre ud i virkeligheten. :) Men folk må jo alltid ha noe å si. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Eg syns bilen ser sykt godt ud eg. Ser bedre ud i virkeligheten. :) Men folk må jo alltid ha noe å si. Hehe. Takk for det du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Eg syns det ser bra ud me rørene te icen eg. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Folk har jo selvfølgelig delte meninger, men tror ikke jeg kommer til å endre noe på de enda iallfall...:! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Regner med det er oljetetningene i turboen som har tatt kvelden:) Hadde samme problemet selv, grunnen for at det skjedde var for liten dim på oljeretur fra turbon.. Jeg bytta til en med større dim og røyken ble borte.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Hadde samme problemet selv, grunnen for at det skjedde var for liten dim på oljeretur fra turbon.. Jeg bytta til en med større dim og røyken ble borte.. Nå var det skjært blokk som var problemet mitt da, og returen jeg har en rundt 22mm så det tror jeg holder=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Pen vinge på bilen sidenav der! lignende skal jeg ha på imprezan :) Er den i carbon? Hvordan kjørefra en auda: Kjør først omkapp 20 meter Vent på motor eller drivverks havvariet Gi på videre (skal kansje ikke si mye med nyhavvarert kasse) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Er den i carbon? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Nå var det skjært blokk som var problemet mitt da, og returen jeg har en rundt 22mm så det tror jeg holder=) Okey, da skjønner jeg.. Gikk litt fort når jeg monterte turbon min så vi brukte det vi fikk tak i, og den var altfor tynn, bytta til en på 22mm tror jeg det var og har ikke hatt noe problem siden..:) Fet bil forresten, vet ikke helt om jeg liker vingen som så mange andre her sier, men bilen er såpass ekstrem ellers så den passer på en måte og.. Smak og behag, og man må bare regne med en del negative kommentarer fra missunnelige folk når man poster på bleieforumet.. øhh sorry, bilforumet mente jeg.. hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Er mange rare meninger om denne bilen:) Syntes den er grisefet.. Bare ta godt vare på den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Er mange rare meninger om denne bilen:)Syntes den er grisefet.. Bare ta godt vare på den:) Selvfølgelig:) Jeg synes bilen ser bra ut, og det er vel det viktigste;)dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Okey, da skjønner jeg.. Gikk litt fort når jeg monterte turbon min så vi brukte det vi fikk tak i, og den var altfor tynn, bytta til en på 22mm tror jeg det var og har ikke hatt noe problem siden..:) Fet bil forresten, vet ikke helt om jeg liker vingen som så mange andre her sier, men bilen er såpass ekstrem ellers så den passer på en måte og.. Smak og behag, og man må bare regne med en del negative kommentarer fra missunnelige folk når man poster på bleieforumet.. øhh sorry, bilforumet mente jeg.. hehe.. Ser den:) Og til den evige vingediskusjonen; Den blir nok fjernet i vinter, når jeg har fått gjort ferdig motoren:) Men igjen, motor er førsteprioritet her nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Et par bilder fra denne kvelden i verkstedet: Det vil komme bilder fra Civic rwd prosjektet her også, så følg med:) Civic: AUDI: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg