DynaCore Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Thanx Simon=) Back in business nå... Ja det stemmer de er 8,5X19 =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 så et var en del som tok bilder av bilen på Gatebil, hadde vært kult om de kunne blitt lagt ut her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 fiiin bil. fete felger. sku sett noen bilder av hele, for å fått ett bedre inntrykk :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Stilig Audi. Men du skulle beholdt bredere felger forran en bak. Gir den gode dragrace følelsen :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 noen som tok bilder av bilen i helga? glemte deg eg=S var borte når eg kom opp igjen for og ta bilder=( Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Så ikke noe til bilen i det hele tatt jeg da men Neivel... Skal alle som ikke så han si at de ikke gjorde det òg, eller? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Så bilen din i helga. den var bøllete! Du stod jo rett nedafor meg, bak agip/dekk sjappa i nedover bakken på gokart banen.. Kjørte du noe på banen eller? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 nå har jeg fylt på 10 lite olje på bilen på under ett år:S ikke noe tegn til lekasje.. hva kan være galt? Siter ronkedompapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 nå har jeg fylt på 10 lite olje på bilen på under ett år:Sikke noe tegn til lekasje.. hva kan være galt? Ånding rett ut i friluft ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 nå har jeg fylt på 10 lite olje på bilen på under ett år:Sikke noe tegn til lekasje.. hva kan være galt? sjekk kjøleveska for olje. kan være innvendig lekk. er det blå røyk fra eksos? Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hvorfor lager du deg ikke skikkelig IC rør.? for det første ser det dit stygt ut! for det andre er det nokk LITT motstand i hver av de skjøtene:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 her er et.. kan sende over resten av bildene hvis du skal ha de? :) Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 em ting til jeg er veldig i tvil om.. har du fått FLOW/trykk testet ic'en din?.. siker på at den skal klare 450hk +?!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 her er et.. kan sende over resten av bildene hvis du skal ha de? :) Dæ...Takk. Ja vil gjerne ha de andre og ja, danielhansen87@hotmail.com is the adress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 em ting til jeg er veldig i tvil om.. har du fått FLOW/trykk testet ic'en din?.. siker på at den skal klare 450hk +?!? har ikke trykktestet den nei, men om den klarer det finner vi ut når bilen er mappet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg