zzyber Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 folk er jaggu motbydlige i kjeften på dette forumet, rart dere ikke kan holde kjeft og holde dere til topic. skjønner ikke att han ikke har sletta alt han har jeg.. er ikke lov og kjøre egen stil lenger leser jeg, og han gjør vel ting når han har tid penger. om han har ett oppsett som skal greie 450 hk, så er jo målet og nå det på rulla sikkert. så hva med og spare seg for komentarer som fjortissa bak røykehjørne kunne sagt bedre og vente og se hva som skjer! bilforumet og 50% av medlemene burde lære seg og holde kjeft til tider! skal fra nå av lese denne på VACN forumet. om du er der.. dette blir for dumt Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hvordan går det her da? Mener jeg møtte denne bilen i trondheim ikveld. Kan det stemme? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Så bilen til DYNA i sjetnemarka idag. NYYYDELIG! Sto å glodde på den i 10 minutter før jeg dro videre. :) er mobilbilde da... :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 å civicen står på verkstedet ;):P Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Får vel svare her da Topp planet og trykktestet, akkurat montert ventilløftere: Stempler og veiv montert: Truck er kjekt og ha da.. Uten motor: Med motor: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Sweet =) digger bilen din <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg synes den er feit. Litt kult med noe japsestuk på en tysker, ikke ofte det går bra, men her er det suksess. Grats! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er bare vingen som var japsestuk på den. Men den er av nå. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er bare vingen som var japsestuk på den. Men den er av nå. :) Jepp. Ble mye finere uten. Skal lakke bakluka snarest også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 håper du på 450hk i motoren eller på hjula? siden du ikke har bremset den så er det vel litt dumt å si at det er 450hk i den!? litt sånn gatebil forum preg over tittelen på tråden. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Han som hadde den før meg hadde mappet den med et safe oppsett som skulle levere 400hk, turboen leverer helt opp til 450.Så det er ikke noe problem å få rundt 450hk ut av dette. Den ble ikke kjørt i benk da. Nå er bilen under innkjøring, og nye deler er på plass, og den skal forhåpentligvis på rulla snarest, da inkl bremsing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 da må du legge ut bremse papirene, er spent på å se effektkurven. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 da må du legge ut bremse papirene, er spent på å se effektkurven. selvfølgelig skal jeg gjøre det når den blir mappet og bremsa:) Kjører kun i safe nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 jeg VIL sitte på når den er ferdig. :) Hvis den noen gang blir helt ferdig da... Er jo som kjent en ond sirkel det der å begynne å trimme. :) Eller... 4 onde sirkler i ditt tilfelle. :P Blir vel aldri ferdig med et prosjekt. :) Mye vil ha mer, er det ikke det man sier? :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Tror jeg så deg rundt Bilbyen i går? Begynner å klø i gassfoten her også nå gitt.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg