DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 hehe der sto det ja..... innsugstempen kan ha vert med å havvarert motoren din..... vanlig problem på imprezane også.... ser du har sykt liten cooler (også som impreza) så hadde sikkert hadd godt av en større cooler..... Mulig det. Hvem vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Rimelig bøllete den Audien din ass:) Tror den hadde blitt skikkelig rå med RS4 styling og skjermbreddere:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 450hk på en 1.8 liter betyr at turbo som oftest ikke begynner å lade for fullt før 5500-6000 rpm. Er mer egnet til dragracing enn gatebruk synes nå jeg. Mye hk er ikke alt. Hvordan effekten kommer er vel så viktig. Dreiemomentkurven ser ofte ut som trollveggen på slike motorer. Er populært i Honda dragracing miljøet dette. 440ccm dyser@450hk på en rekke4 er lite brukenes med mindre du har et absurd bensintrykk, du må opp i 700-880 cc dyser og da kan du få problemer med tomgangen siden de sikler på lave turtall. Mener ikke trolle med prosjektet ditt, men er jo åpenbare ting som skurrer litt som flere påpeker her. Sånt må man regne med på offentlige fora.. Er artig lesestoff, stå på du så sees vi på treff :) kvål auto som jeg regner med har bygga bilen lager for det meste biler til dragrace.. hehe.. er nabo til firmaet faktisk.. de har en syk rs6 stasjonsvogn de holder på med nå som visst skal rundt 700hk.. men har bare sett at den går greit på gata.. har ikke sett noe papir på det.. røyk fra alle hjul på tørr asfalt er tøft på en bil som veier nærmere 2 tonn Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Rimelig bøllete den Audien din ass:) Tror den hadde blitt skikkelig rå med RS4 styling og skjermbreddere:D? Hehehe... En ting av gangen her nå. Må få ferdig motor nå slik at jeg faktisk kan få kjørt bilen;) Tenkte å starte å plukke motoren i biter i morgen, å få levert den inn til borring så fort som mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 kvål auto som jeg regner med har bygga bilen lager for det meste biler til dragrace.. hehe.. er nabo til firmaet faktisk.. de har en syk rs6 stasjonsvogn de holder på med nå som visst skal rundt 700hk.. men har bare sett at den går greit på gata.. har ikke sett noe papir på det.. røyk fra alle hjul på tørr asfalt er tøft på en bil som veier nærmere 2 tonn Kvål Auto har kun satt sammen bunndelen i motoren. Det er alt... De har ingenting med mapping og gjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ok.. hehe.. må ikke gi dem så mye reklame da ;) Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ok.. hehe.. må ikke gi dem så mye reklame da ;) Nei hvorfor trur du det er fjerna da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hei! Og gratulere med pen bil.... Siden du er i nærområdet og ser ut som du har litt snøring på audituning:thumb Hvor kjøper du motordeler? Oooog er det relativt billig? Jeg trenger noen kammer i første omgang. Og har planer om å få på ny eksos og innsug fra topp til tå etterhvert. Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Har du noen planer om å endre noe? eller skal du bare kjøre å håpe motoren ikke havvarerer igjen? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 kvål auto som jeg regner med har bygga bilen lager for det meste biler til dragrace.. hehe.. er nabo til firmaet faktisk.. de har en syk rs6 stasjonsvogn de holder på med nå som visst skal rundt 700hk.. men har bare sett at den går greit på gata.. har ikke sett noe papir på det.. røyk fra alle hjul på tørr asfalt er tøft på en bil som veier nærmere 2 tonn Eg trur ikke de lager for det meste dragrace biler. Sorry off topic. Kvål Auto er jo et bilverksted for vanlige biler+ andre kjekke biler. De bygger motorer og chipper biler og for gatebruk eller der du måtte ønske å bruke bilen. Men de har mye gromme biler der inne å skrur på. De kan det de holder på med for å si det slik. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hei! Og gratulere med pen bil.... Siden du er i nærområdet og ser ut som du har litt snøring på audituning:thumb Hvor kjøper du motordeler? Oooog er det relativt billig? Jeg trenger noen kammer i første omgang. Og har planer om å få på ny eksos og innsug fra topp til tå etterhvert. Har jeg vært deg ville jeg snakka med ES Tuning. Jeg kan selvfølgelig bestille med kammer osv til deg på bestillinga på motordeler jeg snart skal ta opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Har du noen planer om å endre noe? eller skal du bare kjøre å håpe motoren ikke havvarerer igjen? Grunnen til havari var for lite fuel. Motoren blir nå totalt overhalet med alt nytt, så skal den inn på skikkelig mapping. Blir også montert større cooler, oljekjøler og litt div som skal "prøve" å forhindre det som skjedde.. Men mye av grunnen til skjæringa var nok mappinga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Unnskyld meg men har du rævva stappfull av penger? Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 da blir det nokk bra! berger mye bedre med større cooler og olje kjøler :) egil mapper iallefall ikke så bilene havarere av for lite bensin såvidt jeg har hørt. blei veldig fornøyd med mappinga på s2n han gjorde.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 zobben: han har ikke bygd bilen da! Men, den som prioriterer, har råd til å modifisere videre :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg