DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 TakkTakk:) Gjerne sleng ut flere om du har det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Eg la akkurat inn noen flere. Men eg såg at de bildene eg har fra bilen når den var orginal. De var ikke så goe kvalitet. Så flere av de bildene du har lagt ud tidligere kommer fra meg. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Eg la akkurat inn noen flere. Men eg såg at de bildene eg har fra bilen når den var orginal. De var ikke så goe kvalitet. Så flere av de bildene du har lagt ud tidligere kommer fra meg. :) Okay. Men takk likevell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Her har du flere bilder av bilen. Bilder av bilen Lager turbomanifoilden Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Så kan eg gi beskjed etter hvert hvis det blir flere. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Supert det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Herlige bilder :) nå så jeg hvordan de frontlyktene var, stilig :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Heisann har du fått bestillt stempler eller. Åssen dyser er det du har da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Heisann har du fått bestillt stempler eller. Åssen dyser er det du har da. Har kjøpt meg grønne bosch nå... Har ikke bestilt noe deler ennå. Jeg må finne ut om jeg kan borre blokka mer først... Det jeg egentlig ønsker er en å kjøpe en komplett forsterka bunn som jeg bare kan sette i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 440 det blir vel litt i minste laget vel........du kan borre til 82.5. Jeg har bestillt stempler nå så da har du mulighet til å henge deg på der. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Blokka mi er borra 1mm fra før, og det sto i 82mm stempel. Så det går vel bra med 82,5 da, avhengig om hvor dype ripene mine er, noe jeg ikke vet for sikkert... Kan det ikke borres mer enn 82,5? Går det å bytte foringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Nei ikke noe mulighet for noe foringsbytte her nei kjører ikke honda vettu;) Vel det er jo flere som har gått opp til 83mm da får du 1.9 liter også. Men om det er verdt det er jo en annen sak. Noen sier det går bra og holder andre mener at det ikke vil holde. Det greieste du kan gjøre er vel og ta med blokka de til et dyktig maskin verksted så lar du de avgjøre om de kan borre den. Ellers så finnes det jo flust av 1.8 blokker. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Du kjenner ikke folk som bygger, eller vil ta på seg og levere ei ferdig blokk til meg da? Skal ta kontakt med verksted snarest jeg så jeg får litt fortgang her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 grønne bosch er 440cc dyser, og det blir vel litt snaut til 450hk om ikke du skal ha MYE bensintrykk ? Når det gjelder deler, så vel estuning stedet å gå, siden du uansett bor i trheim. Ville snakket med morten bondø der om jeg var deg, gutten er rå på 18t. Magnus Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 grønne bosch er 440cc dyser, og det blir vel litt snaut til 450hk om ikke du skal ha MYE bensintrykk ? Når det gjelder deler, så vel estuning stedet å gå, siden du uansett bor i trheim. Ville snakket med morten bondø der om jeg var deg, gutten er rå på 18t. Magnus Vi får se. Har andre dyser liggende også.. Estuning har ikke tid. De har for mye å gjøre, så deler ordner jeg via vår kjære Østhus;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg