DynaCore Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hehe. Har hørt de kan gjøre litt ting halvferdige ja... Morten på es har vel en slik motor med rett under 600hk ja, stemmer det=) Bilen er jo spesiell, men fjerning av vinge ligger vel i tankene... Motor som teller nå vettu;) Får gateslicks i kveld eller i morgen, så det skal bli gøy å teste de når jeg blir ferdig med motoren.. Kanskje jeg har litt feste iallfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hehe. Har hørt de kan gjøre litt ting halvferdige ja...Morten på es har vel en slik motor med rett under 600hk ja, stemmer det=) Bilen er jo spesiell, men fjerning av vinge ligger vel i tankene... Motor som teller nå vettu;) Får gateslicks i kveld eller i morgen, så det skal bli gøy å teste de når jeg blir ferdig med motoren.. Kanskje jeg har litt feste iallfall:) nå har vel morten 2 liter blokk da men han starta med samme blokk som deg. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 nå har vel morten 2 liter blokk da men han starta med samme blokk som deg. Jepp. Har litt lyst til å borre opp såppas jeg og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 lurer på at han har 9a blokk fra audi 80 2.0 16v Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Passer det med topp osv da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Skulle gjerne ha lagt ut bilder, men kameraet mitt er ikke helt bra.Når jeg trykker inn knappen skjer det ingenting, så jeg må få fiksa det. Sitter her å ønsker meg blokk som er borra å med nye stempel nå... Har LITT lyst til å få igang bilen igjen:) Hehe, skjønner deg JÆVLA godt:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krog Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 den bilen der var noe av d værste jeg har sett... også en så stor ************** som kjører a gitt.. skulla ikke hatt lappen du din uoppdragne ************************************************************************************************************************************************************************************************************* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 den bilen der var noe av d værste jeg har sett... også en så stor ************** som kjører a gitt.. skulla ikke hatt lappen du din uoppdragne ************************************************************************************************************************************************************************************************************* Hehe. Hadde vært greit med litt bedre setninger enn bare ***** =) Forklar...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 den bilen der var noe av d værste jeg har sett... også en så stor ************** som kjører a gitt.. skulla ikke hatt lappen du din uoppdragne ************************************************************************************************************************************************************************************************************* Sjalu? :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hakke orka å sjekke gjennom hele tråden. menne......... før vi alle hyler ut å jubler over hvor uberfet denne rullende ufoen er.... Har du bremsepapirer på 450hk?? eller er det sånn dahlback logo trim? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hakke orka å sjekke gjennom hele tråden. menne......... før vi alle hyler ut å jubler over hvor uberfet denne rullende ufoen er.... Har du bremsepapirer på 450hk?? eller er det sånn dahlback logo trim? Har ikke bremsepapirer nei, men skal inn til ny mapping nå i vinter, så da skal vi få ordna noe=) Lite meg logotrim egentlig her i gården ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 ok ja daså. men til da sier vi at bilen ruller på 115hk :) deal? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 ok ja daså. men til da sier vi at bilen ruller på 115hk :) deal? Er 150 originalt i 1,8t motorene vettu, så du må nok plusse på litt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krog Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 sjalu? nope. bruk litt vett i trafikken og ikke vær så jævla opptatt av å se så tøff ut du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 sjalu? nope. bruk litt vett i trafikken og ikke vær så jævla opptatt av å se så tøff ut du... Hehehe. Vet ikke helt hvem som prøver å være tøff her jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg