Volvo_Rune Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det må du gjøre! Husk at du ser med øyene og ikke fingra da:)Var noen fjortisser å så på den i dag, de ble vel litt for ivrige så det ut som... Hehe, ja. De bruker å gå ammok ja. Er noen i klassen min som sier, "åå Rune, så du den blåe råe bila med spoiler som var her eller?" Skal prøve å se me øya vetø:) Sorry for O.T men måtte til. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Hehe.. det er greit ja... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeje.. Da skjedde det. Kjørte på litt isted, og der kom røyken... Gåen toppakning!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 pen bil men jeg likte ikke vingen :O Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 pen bil men jeg likte ikke vingen :O Hmmok.. Den er planlagt fjernet på sikt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jeje.. Da skjedde det. Kjørte på litt isted, og der kom røyken... Gåen toppakning!? Hva skjedde? Funnet ut årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Regner med det er oljetetningene i turboen som har tatt kvelden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvordan er det å kjøre den bilen når det er 450hk og forhjulstrekk? Kan ikke bli mye igjen av dekka etterhvert :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvordan er det å kjøre den bilen når det er 450hk og forhjulstrekk? Kan ikke bli mye igjen av dekka etterhvert :P Les litt i tråden så finner du det ut:) Det går veldig bra, man må lære seg bilen, å pushe den på grensa til at det ikke spinner. Ikke alltid like lett, men det går faktisk bra.. Dekka er 245 og da, så det hjelper litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Les litt i tråden så finner du det ut:) Det går veldig bra, man må lære seg bilen, å pushe den på grensa til at det ikke spinner. Ikke alltid like lett, men det går faktisk bra.. Dekka er 245 og da, så det hjelper litt:) Å ja, var ikke klar over at du hadde nevnt det før, sorry :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Å ja, var ikke klar over at du hadde nevnt det før, sorry :) Ikke no problem:) Skjønner det kan være kjedelig å lese igjennom alle sidene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ikke no problem:)Skjønner det kan være kjedelig å lese igjennom alle sidene:) Er ikke direkte kjedelig, blir bare litt mye til tider :P Men nok offtopic fra meg =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Halla kjekken litt av en bil du har fått deg gitt:blunk: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Rulla\ruller denne i ålgård? mener jeg så den susa rundt her for litt tilbake :P sto kvål auto på den å vertfall :) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4dude Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeje.. Da skjedde det. Kjørte på litt isted, og der kom røyken... Gåen toppakning!? råå tøff bil du har ;) jeg kjørt ved siden av deg hær en dag, inn mot byen! må si at jeg ble frakjørt ja :P men jeg så det kom litt svart røyk fra eksosen etter du ga på litt.. men så ut til å funke bra uansett den bilen dær! jeg kjørte en svart A4 med 19" chrome felger, om du husker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg