-Rønningen- Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 noen som har data på cm3 i forbrenningsrom og stempel? hvor tykk er orginal toppakning? å et spr til 1.8 8v og turbo hvor går grensa for trykk med orginal innmat? sånn ca.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 lurer på om ikke den er rundt 0,6-8 bar jeg... skal du konvertere til turbo? bare og skifte til s2\4\6 stempler:)da kan du ha stål pakning og og resten gjør seg selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 tror ikke 20v stemplene passer inn i 8v motorer. er vel bedre å bruke g60 stempler der.. 20v stemplene passer som stempler for overmating til 16v. Vet at diameteren er lik på 8v og 16v, men trodde ikke høyden var det.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 er ikke det samme blokka a? eneste som er forskjellen er stempla og formen på toppen av di..tror det utgjør komp forskjellene..! så tror dem skal passe flott:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 lurer på om blokka har samme borring ja! noen som er helt sikre? hadde tenkt til å konvertere til turbo ja.! hvor for man tak i stål pakning? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 bump Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 G60 har stålpakning, kjøp resten av motoren med det samme du holder på..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 går flott og bruke gti 8v blokka altså...mener jeg sjekka det på motor teknik for var meningen og bygge opp 8v blokka med s2 inn mat og lage underspyling før jeg handla meg 16v motor! motor teknikk i oslo har alt av pakninger til alt av motorer.. mener alt av pakninger med toppen og topp pakning stål og arp bolter og bunn sett kom på 4500 jeg men arp bolta alene er jo par tusen..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 mener eneste forskjellen fra 8v til 16v blokka er underspyling jeg...hmmm..er ei stund siden jeg sjekka opp det der nå..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg