Gå til innhold

ryker lappen?

Ranger emnet


nilsgeorg

Ryker lappen?  

55 stemmer

  1. 1. Ryker lappen?

    • JA!
      12
    • Neida
      44


Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Hvis han ikke har notert skiltet, hvordan i allverden kunne de da finne han igjen og kalle han inn til politiet?

 

Sitat nilsgeorg2002: "Eneste måten pol10 klarte å identifisere bilen var at de hadde stoppet med noen dager før får å kjefe på meg fordi jeg hadde blå parklys"

 

Har alle her dusteleksi eller?:)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

Hadde en uheldig sammenkomst med lensmannen her i distriktet. Kom kjørende bak en rød ford mondeo å skulle ta forbikjøring, men når jeg kommer halveis forbi mondeoen trør ungkarn som kjører mondeoen på å samme gjør jeg.. farten min kom vel opp i ca 170 så bynte mondeoen å bremse, men ikke jeg. fortsatte igjennom en lang svak sving i ca 160 å kommer over en liten bakketopp å der møter jeg lensmannen som kjører privatbilen sin. Så bare at han så stykt på meg, men han snur ikke. Å nå i dag fikk jeg innkalling til politiet. Skal inn om noen timer. Hvordan tror dere det går?

 

 

Du skriver unkarn....! du er nu fan ikke så gammel sjøl din fjott !

håper du mister lappen.... sånne som deg trenger den ikke...

lurer du på hvorfor så se hva du har skrevet ! TOSK :D :D :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera.GT

 

 

Du skriver unkarn....! du er nu fan ikke så gammel sjøl din fjott !

håper du mister lappen.... sånne som deg trenger den ikke...

lurer du på hvorfor så se hva du har skrevet ! TOSK :D :D :D

 

Hehe.... 160 i venstre fila i sving og over bakketopp hørtes ikke helt bra ut nei. For håpe det var oversiktlig og at han kjørte på vei med 2 felt i hver kjørerettning da.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

..og at han kjørte på vei med 2 felt i hver kjørerettning da.

 

I Finnmark?? Du finner ikke mange strekningene med 4-felts vei i nordnorge, det kan jeg love deg. :(

 

Synes ikke det hørtes så ille ut.. er jo ikke så jævlig svingete veier i Finnmark uansett. Har nok skjedd verre kjøring enn akkurat det.. forbi Kløfta og over Skedsmovollen ikke minst :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

 

I Finnmark?? Du finner ikke mange strekningene med 4-felts vei i nordnorge, det kan jeg love deg. :(

 

Synes ikke det hørtes så ille ut.. er jo ikke så jævlig svingete veier i Finnmark uansett. Har nok skjedd verre kjøring enn akkurat det.. forbi Kløfta og over Skedsmovollen ikke minst :D

 

 

D er svinger nokk dær oppe d kan æ love dæ...!

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Hmmmm..... jaja bor i norge jeg da så jeg veit ikke åssen veier det er der oppe. :D

 

 

Du burde følge med på skolen lille venn ! eller krype tilbake under steinen du kom fram fra .......

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera.GT

 

 

Du burde følge med på skolen lille venn ! eller krype tilbake under steinen du kom fram fra .......

 

 

Jeg går jo på skolen ihvertfall da, er her nå faktisk:)

 

Men jeg skjønner ikke hva folk som snakker sånn dialekt å sånn sier. Og jeg skjønner ikke hva folk sier i helles osv heller. Så derfor blir sånne rare steder langt unna østlandet. Utlandet:)

 

Skjønner Østlandet og Ut landet....:D

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera.GT

jaja iq har du hørt om d da ?

 

Jepp faktisk. Rektoren min på Ungdomskolen mente at jeg var Gal/syk i hodet mitt så jeg måtte ta sånn omfattende test. Se på masse bilder, løse oppgaver, svare på spørsmål, _IQ_ test osv osv.

Og det viste seg at jeg er 100% Normal og hadde veldig god iq... ikke at jeg var noe geni, men veldig smart osv osv.

Om du ikke tror meg kan du ringe gamle rektoren min. Jeg har fortrengt navnet hennes, men hun heter ihvertfall Børresen til etternavn tror jeg og prestekona på nesodden. Bosatt på flaskebekk like ved skokklekroken. Hun "slutta" (fikk sparken) fra Tangenåsen U.S.K. etter bla denne episoden med meg. For 3 år siden.

 

Noe mer du lurte på?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår