MsRacing Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Rått :) Arti me sugemotorer å gör ikje noe om de ser gammelt ut.. e bare kult :D Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvis dere ser på toppen på den b20 motoren så ser ikke den akkurat original ut. Insugskanalene er jo totalt ombygd, rullevipper og helt sikkert en forholdsvis rå kam. Denne motoren tenker jeg er helt rå og kjøre på turtall, og med en respons som en turbomotor bare kan drømme om. Her ser dere noen "lettere" modifiserte b20 topper: http://web.telia.com/~u24013086/toppar/ Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreHoff Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 man skal ikke slenge en B20 bak låven bare fordi den er gammel. går en borti sverige som er bremsa ca 560 motor hk. riktignok med turbo da, men likavel. den har heller ikke de dyreste bitene inni seg. men enig i at en skråmotor er mer historisk rett i en gruppe-a.. men rått likavel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ser ikke helt vitsen i å prøve å blåse liv i en tråd som er over et halvt år gammel. Men men. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 bilen er fortsatt grom og fortsatt med b20.. lurer på om reodor har fått satt B17\B23 planene ut i livet????? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 man skal ikke slenge en B20 bak låven bare fordi den er gammel. går en borti sverige som er bremsa ca 560 motor hk. riktignok med turbo da, men likavel. den har heller ikke de dyreste bitene inni seg. men enig i at en skråmotor er mer historisk rett i en gruppe-a.. men rått likavel! jaja! har registrert deg du og nå ja! legg ut en tråd om bilen din du og nå! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreHoff Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 jaja! har registrert deg du og nå ja!legg ut en tråd om bilen din du og nå! :D kjenner du til den med b20? ha logget meg inn her ja, måtte jo det. og jeg er ikke den råeste når det gjelder data greier så sorry om jeg henger litt etter folkens. skal lage en tråd om bilen min når jeg finner ut hvordan det gjøres. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 kjenner du til den med b20? ha logget meg inn her ja, måtte jo det. og jeg er ikke den råeste når det gjelder data greier så sorry om jeg henger litt etter folkens. skal lage en tråd om bilen min når jeg finner ut hvordan det gjøres. =) Kjenner ikke noe spessielt til den nei.. Gleder meg til tråd om bilen din! skikkelig bøøs! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreHoff Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Det er ingen tvil om at motoren er velbygget, men noe gruppe-A stuk har den ikke. Da burde den ha vært en B21 med turbo... Dessuten vil en ellers identisk motor med overliggende kam og cross flow ha et mye større potensial enn en motor med støtstenger og vippearmer. Reodor F[/quote vet dette er en gammmmel tråd. men er Gruppe-a gal. fins det noe mer info om denne bilen? sikker på at det ikke er en ekte gruppe-a? vet det finnes en av de i finland, og enkelte detaljer på karosseriet får meg til å mistenke at den er ekte.... noen info? (helst ikke på finsk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 bilen er fortsatt grom og fortsatt med b20.. lurer på om reodor har fått satt B17\B23 planene ut i livet????? Skaff meg ei B17-veiv, så årner jeg resten :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg