bmw-boy Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 jeg har i det siste hatt et problem med starting og tenning. når jeg skal starte bilen, så må jeg gasse for å få den i gang, den starter hver gang, men ikke uten gass. dette er ikke noe stort problem, men det tyder jo på at noe er galt. en som lånte bilen i dag mente at den ikke tente på alle sylindrene, og at det mest sannsynlig var noe galt med tennpluggene. jeg sjekka tennpluggene og 2 av dem så normale ut i mine øyne, men 2 av dem var dekket i olje på delen med gjenger på tennpluggen. deretter sjekket jeg oljenivået, og det var så vidt over nederst rille på den stanga. jeg lurer derfor på hva som er galt, eller hva som må byttes/fikses? håper noen har noe forslag til hva jeg kan prøve å ordne på :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 ingen som har noe som helst forslag..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg ville ha sjekket om det er gnist i alle pluggene. Eventuelt skifte plugger, pluggledninger osv osv... Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 kanskje det er et dumt spørsmål, men hvordan sjekker jeg om det er gnist i pluggene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg