metz Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 syns fronten var litt artig, jeg.. man er jo ikke nødt til å ha emblemfri m/lakkert list som alle andre :) de sorte/røde baklyktene du får billig på nbs hadde gjort seg bra med den fargen. jeg hadde de på min gamle blå mk2 og det var najs.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Eineste du bør gjøre utvendig er å få all plasten svart igjen, og hive på eit sett 9x15" eller 9x16" + skikkelig høydejusterbart senkesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Masse bra forslag! Har planene klare, men det er leeeenge til lønna kommer...... (31.aug) Masse frem og tilbake for å få skilter på den. 1/2 time i kø på Biltilsynet for å få giro 1/2 time i kø i banken for å betale giroen 1/2 time i kø for å få ut nytt vognkort + skilt + reise frem og tilbake, lure seg unna jobb +++ Blir nok ferdig i morgen en gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Hva er prisen på 80 settet da? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Det er jo brukt, så bare kom med et bud..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 har du fått på skilter på gullet eller??? skal kanskje på NBS en tur hvis jeg gidder å dra idag og bytte no greier, kanskje jeg svinger innom for å se på'n, når er du ferdig på jobb da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by taxidriver har du fått på skilter på gullet eller??? skal kanskje på NBS en tur hvis jeg gidder å dra idag og bytte no greier, kanskje jeg svinger innom for å se på'n, når er du ferdig på jobb da?? Jeg er hjemme rundt fire..... Har sendt mamma rundt for å få tak i skiltene i dag. Masse styr! Bilen står foran brannstasjonen frem til skiltene kommer. Har du noen flere PS2-spill å selge eller? Skikkelig innevær nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 nei sorry, har akkuratt kjøpt f1 career et eller anna, eneste jeg er misfornøyd med er styringa, ikke realistisk i det hele tatt, tror EA burde lære av de kara som lager GT.ellers så er det helt rått.. vanskelig er det oxo, man må være på hugget hele tiden, de kjører på real tider på banene. ikke noe tull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Jeg er interessert i senkesettet med demperne. Har fjærene synket yttligere en 80mm? Er demperne blitt myke? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Precious Jeg er interessert i senkesettet med demperne. Har fjærene synket yttligere en 80mm? Er demperne blitt myke? Jeg har ikke kikket så nøye på dem. La dem ned i kjelleren med en gang... Skal prøve å få sett litt på dem i dag jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by taxidriver nei sorry, har akkuratt kjøpt f1 career et eller anna, eneste jeg er misfornøyd med er styringa, ikke realistisk i det hele tatt, tror EA burde lære av de kara som lager GT.ellers så er det helt rått.. vanskelig er det oxo, man må være på hugget hele tiden, de kjører på real tider på banene. ikke noe tull.. Formel har jeg ALDRI fått til...... Det er de vanskligste bilspillene som er laget tror jeg. På SmartClub på Alnabru har dem rigga opp Widescreen, surround, PS2, ratt/pedaler og skikkelig bøttesete hvor du kan prøve Formel1. Står innerst i et hjørne så man kan spille leeeenge uten at små snørrunger mommer og bryr seg:) Jeg klarte ikke en eneste runde uten å dra inn i et eller annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Jonaldo Har du alle de bilene i signaturen din nå? Eller er noen av de skrapa/solgt? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 veit, fikk helt dilla når jeg prøvde det der:cool: var bare ei som maste på meg hele ti'a:D så jeg kjøpte det, de tidligere f1 spillene ifra EA synes var bedre på styring en dette er, men de er ikke halv parten så kult som dette er azz.. er litt sær når det gjelder bil spill, skal være så nærme virkeligheten som mulig, ellers så gidder jeg ikke å bruke tid på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Precious Jonaldo Har du alle de bilene i signaturen din nå? Eller er noen av de skrapa/solgt? Det er biler jeg har hatt siden 1999. Har bare GTI 16v nå..... Desverre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 He,he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg