Helios Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 silver line silver line silver line :) eller hva med to farget? svart og hvit eller beige? kanskje det hadde vært fett Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 hvis du vurderer en blåfage, så bør du se på en spesiell farge som du får på 2002 modell passat eller noe. ganske skjelden farge, vanskelig å få fram fargen på bilder. BØR sees i virkligheten. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 hva med denne fargen? ellers er jo ikke silver line så verst heller:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Bilen på det underste bildet har jo silver line på seg. Er ikke det at jeg ikke liker fargen,men jeg tror det blir dyrt og holde show´n shine faktoren... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Kid-A Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line Silverline er ute tvil noe av det feteste av lakk..skulle lakke Corra i Silver line, hadde avtale med Standox og lakk leverandør, men likevell, Standox glemte å si at mann måtte ha spessiell grunn farge osv, osv.. Plutselig var lakkeringen oppe i nesten 33 000 kr. Ikke galt, men 8 løk over budsjett. Vanvittig synd, for fargen var nesten bestillt og det hele. Er redd det blir en litt mer ordinær metallic farge på bilen nå.. POLO4RS3: Sjekke at din avtale med Standox fortsatt gjelder, de hadde en prisøkning før jul, og Liquid silver kostet plutselig en del mer igjen...Får du samme pris som du hadde, hopp på! Hadde jeg fått din pris, hadde jeg gjort det i allefall. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 POLO4RS3: Sjekke at din avtale med Standox fortsatt gjelder, de hadde en prisøkning før jul, og Liquid silver kostet plutselig en del mer igjen...Får du samme pris som du hadde, hopp på! Hadde jeg fått din pris, hadde jeg gjort det i allefall. Ok,skal sjekke det.. takk for tipset:) Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 var en rx7 i molde med silver line lakk i for sommer hvertfall Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 viss eg ikke tar helt feil så heiter den fargen Technoblau perl, :D kjente den igjen :) eg holder på å lakke motorsykkelen i den fargen :D anbefaler sterkt denne fargen, myye kulere enn RS blå :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Da var lakken bestillt, ble silver line til slutt. Det blir sjekket litt rundt men hvis ingen i nærheten har den må den komme fra tyskland. Da kan det ta rundt en mnd før den kommer... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Tøft!! Får bare håpe den kommer snart så du blir ferdig denne sesongen;) Og herligheten kommer på den nette sum av.....?:rolleyes: Hvor mange liter trengs? Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 kewlt... pris lurer jeg også på.. og hvilken "produsent" kommer silver line fra ? standox ? skaffer meg selv meget gode priser på lakk.... (min polo blir aldri lakk. i den fargen , men kjekt og vite) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Får bare håpe den kommer snart så du blir ferdig denne sesongen Ja,men er jo mer som gjenstår da, må også få tilbake felgene som jeg sendte til england,når jeg får de tilbake må jeg begynne og bygge skjermer. Hvor mange liter trengs? Bestillte 4 liter, skal holde i massevis.Greit og ha litt i bakhånd hvis noe skulle skje. Og herligheten kommer på den nette sum av.....? Vet ikke helt hvor mye lakken kommer på,men jeg hadde ikke hatt råd til den hvis jeg ikke hadde fått noe avslag... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Da var lakken kommet. Skal begynne og lakkere noen små deler. Her er en liten prøve lakkering... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Kid-A Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line :dude: Silver Line Etter å ha sett det bildet (av den speilen ? ) må jeg bare støtte Kid-A s kommentar :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg