luckyducky Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 var ute på byen her en dag da jeg møtte på gatas kro en audi cab meget spesiell med camelon lakk. noen som har info om denne bilen og bilder. syykt fin var denne syns jeg. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det er Dag Ove sin bil, meeget pen lakk på den..Ligger vel ute noen bilder ifra gatebil i kristiansand her på forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 den kjørte forbi meg i går i byen.. ekkel klakking og skraping fra knallerten da :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 jan ove..:0) Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg