Gå til innhold

Oppdaget politikontroll - havnet på taket :)

Ranger emnet


Vms

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune
Uff.. noe flaut samtidig som synd. Men han er nok ikke den eneste som svetter litt når de ser snut.. Syns det er et skremmende syn, selv om jeg ikke har gjort noe galt.

 

Må si meg enig der... jeg å får alltid en liten chill når jeg ser en blåbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke dere er "redd" dem , Dere er nok redde for at de skal finne på noe faen som de alltid gjør.

 

Det finnes et par hygglige politi folk som er hygglige og ikke bruker "makten" de har så jævligt, Men du har jo alle de andre da. Etter en forbikjøring en gang ifjor sommer fikk jeg audin jeg kjørte forbi etter meg, til stoppa jeg, trodde det var noen som skulle bråke eller noen jeg kjente. men neida ut kom det en gammel pansjonist han var gammel politi og forklarte nøye til meg hvordan jeg skulle kjøre. hehe da begynnte jeg og le og spurte om han hadde bricke, nei han var pansjonist, dyttet han vekk og hoppa i bilen og spolte masse grus på den audien, jeg hadde vindu opp han skreik han skulle ta skilt nr. mitt. hahaha har ikke hørt noe siden, for en tulling !

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder meg, selv om jeg ofte går når jeg møter på de. Det har vel noe med respekt å gjøre, gjelder hvertfall for meg, uansett hvor mye rart de finner på...

Bra vi er flere.. :)

Ble stoppa for første gang på lenge i går, og fikk automatisk hjertet i halsen selv om jeg ikke hadde gjort noe..

 

Men at det var tilfeldig at jeg var eneste bil som ble stoppa av en kø på 5-6 biler nekter jeg å tro. Tipper utseende og lyd gjorde sitt, men dama var hyggelig og smilende så det holdt etter noen ord. :)

Hun lo også da jeg dro frem 4 vognkort og 5 midlertidige vognkort, på leit etter det vognkortet med rett godkjent senkesett.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår