OleC Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Kid-A Jonus' nye går betydelig bedre enn den ser ut! etter at fleste parten hadde dratt hjem på søndag ble det dratt i gang en uoffiseiell 201m, jeg var tidtaker med mobil.. he eh jonus kjøre på 7,26 og slutt fart på turtallssperre på 4. gir(ca180) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by arildh Hey. Har du ikke noen bilder av den svenske grønne S2 Coupeen med ALT under panseret. Jeg fikk bare tatt dette ene: Synd at ikke den turboen hans våknet til liv før 8000 rpm. Den blien måtte jo være bygd fra drag. må dessverre fortelle deg at du tar feil... snakket lenge med eier og bygger av bilen. den har bremset 727,2 hk og 819 nm fra 6000 rpm har han 819 nm hele veien ut. bilen er syk turbo trykket kommer sakte med sikkert ved 4500 han som er eier og har bygget den, driver fimaet pm recond och bilservice i sverige. han er 24 år og har bygget alt selv. inkludert innsug of grenrør... det er syyyykt. det er også han som bygget s4 som var på banene i helgen og som gjorde det vedig bra i bilsport sin forrige tunertest. nr 14/15. S2 kommer i bilsport som kommer ut i begunnelsen av september Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 den s2'n var faen meg syk ass :) likte den, men er det noen som har flere bilder fra helgas treff ? så sleng de ut :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Her har jeg lagt ut noen bilder som 18tom tok på søndagen http://baerum.toosmooth.no/2003-08-17%20VACN%20treff/ Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Kid-A LupoBOY var "litt" stolt av de nye dorullene. Schmidt TH-Line 8 og 9x14" med 195/40 og 215/40 Conti Og sidepipe. I like! SIdepipe??? wtf!? Feite doruller lupoboy.. grattis :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Kid-A Likte dekoren på denne! stod vesiden av meg den gitt;) den var fiiiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Her er noen bilder jeg og en kammerat fikk tatt Noen som har noen filmer da? Bilder Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by OleC den har bremset 727,2 hk og 819 nm fra 6000 rpm har han 819 nm hele veien ut. bilen er syk turbo trykket kommer sakte med sikkert ved 4500 Ole C: Jepp jeg overdrev "litt" mht. når turboen ladet :) Men det både så og hørtes at kruttet lå øverst på toppen når han kjørte på søndag. Ellers var det litt merkelig at han hadde radiatoren liggende foran intercooleren. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeRiaLkiL Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by ChrisDude Noen som har noen filmer da? 18tom filmet. Men vet ikke når han legger den ut Siter Marius Nissan 200sx S13, '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by arildh Ole C: Jepp jeg overdrev "litt" mht. når turboen ladet :) Men det både så og hørtes at kruttet lå øverst på toppen når han kjørte på søndag. Ellers var det litt merkelig at han hadde radiatoren liggende foran intercooleren. Mattias har frontmontert intercooler han da. Det du refererer til er den sinnsyke radiatoren hans med alutanker og oljekjøleren til tørrsumpen.. Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 enda et film-spørsmål; Jeg noterte meg at det var inboard-kamera på s-1 + at det var en sølv-farget audi (denne?; http://baerum.toosmooth.no/2003-08-17%20VACN%20treff/151-5139_IMG.JPG ) som filmet s-1`en bakover. Noen som vet om disse muligens blir lagt ut på nettet? Etter den aggresive kjøringen til mr.S-1 under filming, så hadde det vært extremt morsomt å få sett disse klippene! :D Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Den filmingen var til klubbvideoen... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Rozar Mattias har frontmontert intercooler han da. Det du refererer til er den sinnsyke radiatoren hans med alutanker og oljekjøleren til tørrsumpen.. Damn... Da snakker vi... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Har nærmere 300 pics, noen som har plass? send en pm Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Har 300 bilder ca... Og Over 1 time med film..... Skal vel begynne å redigere i dag hvis jeg får redigeringsprogram...... Kommer mer infor senere... Har med ølstafetten, diverse morsomme scener(sang fra TS f.eks) fra lørdagen og S1 ligger bredt..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg