Gå til innhold

trenger grøftelys som passer til rally frontfanger?

Ranger emnet


Tussi

Anbefalte innlegg

takker :) det er bare å løpe å kjøpe det du :) syns det er en heling bil da:) go å kjøre :) dem bilden er 1 år gamle da jeg inpoterte golfen i fra sverge :) han som hadde den før meg :) har ikke gjort så mye med den enå skal vente til vinter så blir det noen go biter ;) men som sakt så trenger jeg grøfte lys fordi dem andre er ødelengt fordi jeg knuste gamle frontfangre.. er en litten historie på det men gidder ike ta den nå :P hehe

Blir vel en Rallye seinere en gang ja.

 

Får lage deg en prosjekttråd her vet du, så vi får sett hva som skjer videre utover vinteren:)

 

Ahh, topic ja. Det hadde jeg helt glemt av gitt. Har du sett på Ebay? Eventuelt hørt med NBS? Mener det skal være en vraka Rallye hos NBS, så ikke umulig at de har brukt til deg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, var så absolutt en pen Golf du har:)

 

Rallye-Golf står som en av de bilene jeg må eie en gang i løpet av livet mitt.

 

Skulle neste hatt spacere, for stakk litt for langt inn i buene etter min mening.

 

Hva har du gjort utseendemessig siden du tok bildene da?

 

 

Skal man ha spacere må biln være stiiiv. Noen sier at det er bedre plass til hjul på Rallye men det er bare tull. Mener jeg da.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre plass er det vel, men ikke så mye som det kan se ut som. Når man ser en Rallye med 9x16 så ser man at de ikke bygger ut så mye ut som på vanlige skjermer.

 

Veit ikke hvordan hjulvinklene på Syncro er men jeg hadde en GTI fwd med Rallye utseende.

Hadde Borbet A 9x16 men dem stakk utfor skjermene. Det gjør dem ikke på en med G60 bredding.

 

Tusis: Hehe..det prøvde jeg også..

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår