Volvo_Rune Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Bare å si, Råfet bil!:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Kanon bil! Første som slo meg var denne: Noen som har litt info om denne kanskje? tøff den å.. men ikke i nærheten av den til slemreke spørr du meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 http://home.online.no/~skulear/viper/forum <- par bilder til der. more to come! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Så deg på øreåsen ved 13-tida idag, FET lyd når du tråkker på ass:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Så deg på øreåsen ved 13-tida idag, FET lyd når du tråkker på ass:D Hehe, ja den brommer bra :D Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 men om jeg skal komme med noe negativt så.. du skulle aldri bytta speil.. di speila i du har på i avataren din passer veldig mye bedre en di du har på nå, spørr du meg.. di du har på nå er klumpete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 men om jeg skal komme med noe negativt så.. du skulle aldri bytta speil.. di speila i du har på i avataren din passer veldig mye bedre en di du har på nå, spørr du meg.. di du har på nå er klumpete.. det er han smertelig klar over, de som sitter nå er temporære, og ble mer klumpete enn han hadde trodd på forhånd. nye speil er påvei, meg bekjent:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Godt å høre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slemreke Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 men om jeg skal komme med noe negativt så.. du skulle aldri bytta speil.. di speila i du har på i avataren din passer veldig mye bedre en di du har på nå, spørr du meg.. di du har på nå er klumpete.. hehe, ja speila mine er grisestygge:) blir F1 speil tenker jeg :titties: Siter WWW.ANDREFOLKEDAL.COM [ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF [x] 90' Golf mk2 vr6 [x] 83' Volvo 340 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 :D Tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Sett deg et par ganger her i Moss ja. Er utrolig strøken den golf`n! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 skulle akkurat si det samma ser den hver dag i moss:) går ned til bussen og er ferdig på skolen så kommer den:) digger den:) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Über! Vakker rett og slett. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Et stk ultimat RÅ golf 2'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 En av de få Kule Golf 2 (?) jeg har sett. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg