Gå til innhold

82 golf 1.5

Ranger emnet


chr1z

Anbefalte innlegg

Ettersom det var så mye tull med den forrige tråden så sletta jeg likegreit hele driten og så legger jeg ut en ny istedet.

 

Har forsåvidt skifta mening angående "styling" så denne blir igrunn helt orginal.

 

et lite før bilde slik den var da jeg kjøpte den (rust bakluke,dører++ som ikke synes på bildet:D) Og de som hadde lakkert den hadde fått "to forskjellige gulfarger" ettersom de hadde lakkert karroseri for seg og det andre etterpå.

 

IM000649_8.jpg

 

Lille meg i lakkboxen med ny lakk (sunshine yellow) sugent mob cam:

 

Image008.jpg

 

Og noen til har ikke fått kjørt den noe enda, men har skifta bakre eksos, og skal skifte hjullager foran så den blir eu godkjent..

 

gulf800.jpg

 

gulf1800.jpg

 

gulf2800.jpg

 

 

 

"nye felger"

 

07102006006.jpg

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ble gul:D hehe..Hva er planene vidre? :)

 

Ja, det ble knall farge gitt:D

 

Planene er vel egentlig å få montert på senkesettet bare tollen og slik blir ferdig. Ringe og mase idag, vil ha gewinde strax. Får nemlig skilter imårra og da er det jo kjekt å få montert på litt gewinde før en skal ut å kjøre litt:)

 

Ellers skjer det vel ikke så forferdelig mye vil jeg tro.. blir vel mer med tiden må nesten spare litt penger å.. :boxers

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..fikk bevist at jeg var litt blond igår også. Når jeg henta bilen første gangen hadde folka drivi å tukla med dynamoen så det mangla noen deler (børster og slik). Men vi fikk da liv i den og fikk kjørt den fra eidsvoll til kongsvinger. Hehe.. Og så fant jeg igjen børstene inni bilen og skrudde disse på og tenkte at nå funka den vel.

 

Så uten å tenke noe mer over dette, og at en tilfeldigvis glemte å måle at dynamoen faktiskt produserte strøm så la jeg ut på en par turer med nye skilter på dagen igår og det gikk jo bra.

 

Men utpå kvelden så gikk det kanskje et par mil før batteriet ble flatt :hvaskjera

 

Dermed ble det å ringe en venn, lade med startkabler og snu snuta hjem igjen og dra på søken etter en ny dynamo

 

 

cheers

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ny dynamo er satt i, fått satt på senkesett... og måtte bytte ut navet som blir gjort ikveld:D

 

eller venter bare bilen på å få vinterdekk,på tide snart:)

 

Finnes det noe en kan gjøre hvis bilen fusker litt og stopper på kald motor? den blir bra igjen bare motoren blir varm;) Så en får sitte noen minutter og gasse før en kan kjøre:P

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Kan vel meddele om at bilen fremdeles går, eller den går iallefall 10 mil i strekk før den trenger en pause.. men moro å kjøre med lell!!

 

en lang vinter har tært litt på bilen stakkar, så får vel se om den ikke får litt kjærlighet snart.. kommet litt rust igjen.. fysj og fy

 

Har massse lakk igjen, men blir nok ikke no pri i første omgang.. har lyst til å senke den mer og få litt mer hk i bilen framfor utseendet:D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pics fra einseren slik den er nå.. ikke så bra utseende nå men men.. det får duga

 

28032007374.jpg

 

28032007375.jpg

 

28032007376.jpg

 

ser ut som framfangeren er litt skeiv ja..hehe..

 

ka dåkk syns?

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår