biloholiker Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 De baklysene fikk bilen til å se ut som en polo bakfra, er ikke sikker på om jeg likte de. Ellers er det mye og godt arbeid som er lagt ned, keep it up. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 :) Bilen var på EU idag gikk da ikke igjennom Noe foringsgreier bremsa ujevnt bak å varselltrekant!:P ikke såå ille, men kjipt forde! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 :( må vel si kondolerer... lest igjennom tråden din, vannvittig ståpå vilje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Så bilen din i rundt 4-5 tida igår. Vet ikke helt hva jeg skal si, men positivt er det ihvertfall :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ja stemmer, jeg så du kjørte neddover når vi taua den hjem. du så den med orginal fjærer å stål felger da:P da ern trist. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Med en svær bag på ryggen og på fanget så fikk jeg ikke tid til å merke felgene, var lakken jeg ble forelsket i. Gjør seg utrolig bra i sola! Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 da er bilen helt ferdig, fikk første tur'n i går! gikk veldig bra! bare nyter de siste kruse dagene nå! ska prøve få te bilder, men har ikke nett fortiden. her er noen jævlig slappe mobil bilder. bilen er ikke så lav nå, dette er test høyden. hehe, den blir stilt neeeed :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Grattis! Tøff golf. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Hei du fine bilen! :o Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 den ble kjempe bra! hvor mye klaring er det på laveste pungt på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 hei. takk for tilbakemeldiger! skal ta noen bedre bilder i morra, den kommer ikke helt frem på disse bildene. hehe vet ikke hvör lav den er på det laveste punktet. men som sagt, den skal stilles ned. ca 2-3cm til! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 det blir nice! er ikke mye å gå på da tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 det må jeg si, detta ble braaa;P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 heihei! Da har jeg fått lagt inn noen bilder, tok også noen nye idag. Tar endel bilder ellers, men veldig lite av biler, så de ble som de ble. morro leke seg litt iallfall! Her er de i random rekkefølge, å jada bilen ska NED! :) Takk te alle komentarene, tips å hjelp! Å denna bilen hadde ikke blitt det den har blitt uten fatter! ;) han har vært til stor hjelp. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 DET ER SÅ JAVLI NYDELIG!!!!! ååh... jeg er helt speachless! Helt etter min smak... TA GODT VARE PÅ DEN!!!!!!!!!!!!!!! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg