Tazzen Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 takktakk:) ja det er 14" Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Du har nok kant på dem i hvertfall! Hvor bred er bakfelgen? 14''x9'' Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 ja er 9 bak å 8 forann:) Hr er noen bilder av de på, har ingen bilder fra avstand så ser ikke så godt! Felga bak skal byttes dekk på, til 215/40! forann her har jeg fått begynt å bygge ut litt:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Det kommer til å bli så rått! Kapper du av den ytterste kanten på orginal hjulbue og flytter den ut noen cm. og så sveiser du igjen mellomrommet? Felgene så dritfeite ut på bilen. Kanskje litt høy nå. Det blir vel bra når den er ferdig. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ja foran blir det slik som du sa, bak har jeg buer jeg bare kapper å setter på hvis du skjønner:) kan slenge noen bilder, har fått gjort litt mer. Har åsså gjort buen mer inn på hver side, så den følger mer dekket. Er ikke så lett forklare, men blir mindre avstand på hver side av hjulene :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Det ser bra ut! Hvilke buer bruker du bak da? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 dette blir jammen bra! den blir virkelig lav og brei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 hehe ja prøver gjøre så godt jeg kan :) bak har jeg kjøpt buer som jeg setter på de orginale å bygger det til :) bilder kommer når jeg for de andre dekka på felga bak! her er en liten update, har nesten sveiset ferdig fram skjermene: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Framskjermene blir dritfete! skal de tinnes? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Åssen går det her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Da har jeg fått gjort litt mer, her er noen bilder! Endelig begynner mer min jobb, da pappa står for mesteparten av sveisinga. rust grunning er lagt, å glassfiber før jeg sparkler: Er så tynne skjermer, så slo seg litt på denne siden, litt ekstra jobb men pyttpytt:) Fikk rulla den ut, få litt avstand på buene, mye å tenke på, da jeg har kortet den inn i begge ender osv. Her er bilde av mye jeg har dratt inn buen, litt justeringer må gjøres, men dette er sånn ca: Her er dørene lakket innvendig: pansret: noen små ting, radiator greia;) å de stengene som går igjennomdøra + + bakluka er grunnet: prosjekt takluke er i gang, fant ut jeg ville prøve fikse denne, mye jobb men: Jeg kjøpte meg noen matter på Biltema, disse er for lydisolere bilen eller? kan brukes som det? ekke helt sikker, hehe. kan de brukes i gulvet feks? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Bytta ut dempemattene under teppet i sierraen min med slike (de gamle var evig våte), ble like bra som orginalt. Ikke det at det er så god demping i sierra fra før av da :) Stå på! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Eg e redd de mattene fra bilrema trekker til seg fuktighet. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 dette jeg tenkte på åsså, men de går bruke innidører? eller inni bakskjermene? kjekt å vite før jeg slenger de på! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 eneste stedene jeg ville evt ha brukt disse er under teppet innvendig i bilen for å dempe der. Skal jo ikke komme seg vann dit. innvendig i dørene og inni bakskjermene kan det komme vann fra luftehull i kanaler og div. kjør på asfalt plater der istede og tett rundt kantene så vannet ikke kan trekke bak de. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg