tarzan Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 du må ha 13 tom felg som er 10 breie da blir det lavt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 noen som vet om noen norskeforhandlere som forhandler HTN felger? fant masse kult inne på de tyskesidene http://www.htn-felgen.de/ falt godt for AC1-design Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 tror ikke de har noen forhandlere i norge, så da måtte det eventuelt blitt å importere selv.. men de koster en del da :D ellers finnes det mye smått og godt her : http://www.berg-cup.de/Marktplatz/SucheTeile.asp ;) ser for meg bbs e30 i 14 eller 15x10 på en ener ;) ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 mer smågodt her http://www.imagewheels.co.uk/ Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 takk skarru ha!:) skal titte litt, må snart bestemme meg å da jeg må få dratt ut skjermene. Ellers skjer det ikke så mye intr. men fikk fangerne idag. Skrik ut hvis noen har de endene på kromfangerne eller de 'rubber strips' greiene :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hva med lakket treverk der rubber stripsene egentlig skal være ? eller carbon :D hehe morro med noe anna enn baaare kromfangerene med sort plast som de andre kjører med :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 http://www.berg-cup.de/Marktplatz/Teile_Detail.asp?ID=1391 senkesett... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 tror egentlig ikke jeg ville kjøpt brukt gewinde fra en berg-cup kjørt bil :D der går det rimelig hardt for seg, og prisen på kittet var ikke så ekstremt billig til å være brukt heller.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hva med lakket treverk der rubber stripsene egentlig skal være ? eller carbon :D hehe morro med noe anna enn baaare kromfangerene med sort plast som de andre kjører med :P hm. Du sier noe der, du fikk meg iallefall inn på en litt annen tankegang. Ska se hva jeg for til! http://www.berg-cup.de/Marktplatz/Teile_Detail.asp?ID=1391senkesett... Jeg setter pris på at folk tar seg tid te å legge inn slike innlegg osv. Det er knall!:) Selvom jeg har ett på hånd. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 derfor vi har ett forum :) Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 da må man følge med her også ;) har du snakka med biltilsynet anngående suicide doors? tenkt masse på dette selv. men ikke kommet til det å få sjekket med hvordan det er å godkjenne i norge. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 da må man følge med her også ;) har du snakka med biltilsynet anngående suicide doors? tenkt masse på dette selv. men ikke kommet til det å få sjekket med hvordan det er å godkjenne i norge. :D Nei jeg har ikke skjekket, men skal snart! Jeg godkjenner bilen før dørene er på plass, så holder det iallefall i 2 år. hehe Blir endel ombygging å få slike dører men, skal prøve så godt det lar seg gjøres.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 :D Nei jeg har ikke skjekket, men skal snart! Jeg godkjenner bilen før dørene er på plass, så holder det iallefall i 2 år. hehe Blir endel ombygging å få slike dører men, skal prøve så godt det lar seg gjøres.. litt ombygging blir det. men ikke noe verre en andre ombygginger har selv planen klar for hvordan jeg skulle gjort det. men gjenstår igjen å få det godkjent Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 skjer ikke sånn kjempe mye her nå.. Driver skaffer deler å div. Kromfangerne i hus: slik ser den ut pr dagsdato: Men så kommer spørsmålet jeg har gått å lurt på i flere dager. siden jeg skal kjøre krom fangere å krom detaljer rundt om. Skal jeg bygge om til smalebaklys? eller beholde de breie? selv vipper jeg mer å mer over til smale Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 smale smale smale ! 10 ganger penere ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg