momo Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Hva bruker dere for å feste netting til styling? Gitteret i Grillen min har løsnet.. hva holder? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 jeg har brukt silicone Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Sikaflex er bedre Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Skruer Fiskesnøre er også godt nok hvis det er vanskelig å komme til. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Her er resultatet jeg fikk etter å ha ligget i garasjen i dag. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 hva med hullene i panseret da? skal merket på igjen eller skal du sparkle de igjen? og øyelokka er jo ikke like?? eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 bare klin ut en liten flekk m ed sikaflex i alle hjørner og kanter så setter du på nettingen (OBS! Brett og tilpass netingen til fangeren FØR du begynner å lime!) Bruk teip til å støtte opp intil limen tar skikkelig! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Dr_S hva med hullene i panseret da? skal merket på igjen eller skal du sparkle de igjen? og øyelokka er jo ikke like?? eller? Bilen er under oppussing lille venn ;) Merket skal på igjen og øyelokkene er like, bare ikke helt riktig "justerte" eller noe. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 .....jeg trodde det var nesebora til civicen jeg...*kødde* :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 sicaflex funker finfint. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Bruk rutelim. Sitter som støpt!:dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Alt det limgreiene tar lang tid før det herder. Bruk sparkel med mye herder i... tar 5min så sitter det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 VR6: hva slags vr6 har du corr/vento/golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by hatsu .....jeg trodde det var nesebora til civicen jeg...*kødde* :D trodde det var en crx jeg :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 bruk sikaflex.. det holder iallefall.. noe strips og kan funke greit. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg