Bolgnes Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Nostra er en bruker her på forumet? bare å ta kontakt med ham for å kjøpe litt snadder da eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Han er her inne ja. så kontakt han... Evt. gå til din nermeste Bilextra butikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Jeg bor i trondheim til og med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Dette blir jo bare bedre og bedre! Så at maskinagentur forhandler Meguairs i byen, hvordan er prisene dine i forhold til dem? Kunne tenkt meg en slik DA maskin, hva skal du ha igjen for en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Dette blir jo bare bedre og bedre! Så at maskinagentur forhandler Meguairs i byen, hvordan er prisene dine i forhold til dem? Kunne tenkt meg en slik DA maskin, hva skal du ha igjen for en slik? Hans er tilsvarende halvparten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Maskina skal du lete lenge etter for å finne i europa. Vet ikke av en kjeft som selger de. Brunerune er ellers inne på noe men ta det på msg så man ikke blir for off topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Cossyboy, du kan virkelig sakene dine;) Vil nok tru at den gule cossien (vis den er din) på bildet ditt er ganske så strøken i lakk hvertfall:) Får ta en runde mot sommeren med Meguiars på den røde min før salg:D Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg