shm Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Artig å se at du har en tråd her Mats! Bygget ser bra ut, nå må jeg bare få en "høretur" en gang :) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Må vi vel få tell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Flere bilder kommer.... :D Skal ta bilder av anlegget når jeg har gjort rent der også kommer det nye bilder når jeg får bilen polert. Småting gjenstår som f.eks skjule kablene litt bedre, og bytte ut monoblokka med større PG og ny 12" sub (Soundstream?, eller PG) Kom gjerne med forslag til ny sub. :D Tilbakemeldinger mottas fortsatt med takk. Både positive og negative (er klar for evt. forbedringer, men nedfelling av forsterkere er ikke aktuelt i og med at det ikke er plass til dette :( ) iPod adapter bestilt til spilleren, skal monteres og få koblet opp iPoden på en fin måte. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Noe som ikke alle vet er at gamle Celicaer ikke har mye bagasjeromsplass, spesielt ikke når stepphjulet bygger opp og tar hele grunnflaten, en ide da er å fjerne hele greia og lage et gulv, eller gjøre som meg å få tak i et stephjul fra 1997 Celica som har flatt stepphjul originalt, da blir det mye mer plass. I tillegg så kan bagasjerommet skryte av å være hele 38 cm høyt, med andre ord må det bygges custom subkasse. :D Dette tok sin tid, prøving og feiling og bygging av 2 forskjellige kasser. Den siste som ble bygd kunne jeg heldigvis bruke til min siste installasjon. HEr er noen bilder fra gamle anlegget i min første bil: En Toyota Celica 2.0GT (1986) og tidligere prøvinger og feilinger fra denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det var fra gammelbilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 OGså tidligere installasjon i nybiln: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 iPod adapter og ipod koblet opp mot spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg