Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ren og skjær idioti. Likevel litt synd på både bil og sjåfør samt. passasjerer. Synd på bilen, som blir misbrukt av idioter som raser rundt drita fulle... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 stakkars volvo :( Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hehe =p Kompisen min kjørte forbi der i det politiet kom =p Han sa at det ikke så, så veldig pent ut for å si det sånn.. Men kjenner ikke igjen volvoen.. (Har ikke sett den i nærområdet i alle fall) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ikkje bra,,,, forstår ikkje vitsen med å kjøre i fylla!blir jo tatt uansett! Det er forsåvidt irellevant om man blir tatt eller ei.. Kjører man i fylla, er man god idiot. Synes synd i både bil og til dels passasjerer(da de var "medskyldig" siden de MÅTTE være klar over at sjåføren var beruset) Sjåføren derimot, synes jeg overhode ikke synd i.. Kan hende han har lært nå.. Virker som om det gikk rimelig greit.. Han kan være glad for at han spant opp på gresset og landa der, og ikke i fronten på en trailer.. Om man sitter på med noen som kjører i fylla, kan man også miste lappen/få utsettelse. Når man også er med på å stikke fra åstedet, får man nok PES. Ellers, min kommentar: Alle sier eikerfelgene er så mye, men de der ser jo hele ut? :hvaskjera Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 stakars gamle landbruksmaskina som ble kjørt av idioter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 sikker på det er Eiker da? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 de trodde vel de kjørte traktor og skulle komme opp der da... :D --- bra smart når du stikker av når bilen din står igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg