Gå til innhold

Rekord coupe

Ranger emnet


sp0ky

Anbefalte innlegg

Skal du lakke den i samme fargen eller?Tror ikkje eg har lest noe om det i tråden din.Husker vi kappet 4 ringer bak på rekord coupen som eg hadde i 93-94.Husker vi stod fast da vi skulle kjøre den ut.Den var gul med svart tak og 2 svarte striper på panseret.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Bilder...

 

Brukte 1,5l tektyl i skjermer/innerskjermer

 

Rekordresturering037.jpg

 

?action=view&current=Rekordresturering036.jpg

 

?action=view&current=Rekordresturering035.jpg

 

Så la jeg ett parr cm med bodyshots i bunnen av frontplaten..

 

?action=view&current=Rekordresturering034.jpg

 

så noen bilder av den..

 

 

?action=view&current=Rekordresturering026.jpg

 

?action=view&current=Rekordresturering024.jpg

 

?action=view&current=Rekordresturering021.jpg

 

?action=view&current=Rekordresturering018.jpg

 

Var foresten på eu- kontroll og..

 

Ikke så mye galt.

 

Fant ikke ramme nr, slakt hanbrekk.

Div gående pærer..

 

Det er ikke værst på en 40år gammel opel.. hihi

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

hei. vakkert eksemplar du har der kompis. jeg har en 70 modell rekord c coupe 1900 sprint! nydelige biler :D

min står plukket i deler for øyeblikket. noen ting jeg lurte på, du sier du har nye stoler og 4-punkts seler.. for det første, er 4-punkts seler låvlige på veg i det hele tatt? og hvor har du festet selene? min er orginal uten seler, men jeg vil ha!!

flott prosjekt du har der, kjekt å se det er andre enn meg som holder på me de gode gamle traverene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har (nesten) alle listene liggende, og jeg skal sansynligvis ikke bruke alle. har ikke planer om å bruke værken hjulbuelister eller kanallister.jeg har også noen som skal markere vinyltak bakerst, men de skal jeg heller ikke ha, ettersom jeg ikke har vinyltak. er du kansje interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritrå bil,panseret var genialt,ser ut som en skikkli muskelbil:) ats felgene var finest på bilen synst jeg men stå på uansett, har dritlyst på sånn bil eg og:D:D få litt senk på fremme og få den litt på trynet:P senking bak er sikkert fint og:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår