505v6 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hei... sikkert blitt spurt om dette før men... har en diger dynamo på hele 50!!!!! ampere...skulle gjerne hatt minst 80-90 ampere. men det får jeg ikke til min bil. så...er det lett å modifisere en random dynamo slik at den passer mon tro??? mye kan vel gjøres med vinkelsliper og sveiseapparat... :D eller hva tror dere??? er det forresten stor forskjell på fysisk størrelse på dynamoer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 har du vært og spørt de som forhandler dynamoen din om de har en som er større med samme infesting og samme fysiske størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hbor kan man handle dynamoer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hbor kan man handle dynamoer? AK Maskiner, akkurat som jeg skal:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 AK Maskiner, akkurat som jeg skal:D hmm...hvorfor det egentlig?? :) passer de vanlige biler altså??? det er kanskje kraftige saker også?? *tenke tenke* ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hmm...hvorfor det egentlig?? :)passer de vanlige biler altså??? det er kanskje kraftige saker også?? *tenke tenke* ;) De passer nok ikke rett på bilene nei, må nok bygges om. Men det vil jeg tro man må uansett om man skal opp i 120amp eller mer.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 De passer nok ikke rett på bilene nei, må nok bygges om. Men det vil jeg tro man må uansett om man skal opp i 120amp eller mer.. Vinkelsliper og sveiseapparat!!! :D :D har du ellers noen god plan for tilpassing??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Vinkelsliper og sveiseapparat!!! :D :D har du ellers noen god plan for tilpassing??? Du kan vell velge deg ut hvilken dynamo du skal ha, og høre om du får låne den et par timer for å se hva som må gjøres for å få den til å passe på bilen din?:) Kan jo alltids dra på høggern, og se om de har noen dynamo som passer rett på bilen din.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hmm...hørtes ikke så dumt ut...:) får sjå hva jeg finner på... lykke til med ditt prosjekt også forresten!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 hmm...hørtes ikke så dumt ut...:) får sjå hva jeg finner på... lykke til med ditt prosjekt også forresten!!! ;) Takktakk:) Blir update til uka.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Var på stømmen bilradio her om dagen. De selger Stinger Dynamoer som skal passe orginalt (sa de da) men det var vist en del tilpasninger fremdeles. Dynamoene de selger var vist fra 200 ampere og oppover. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 http://www.excessiveamperage.com/ er også en fin plass:) Disse er på 200A og koster 2500 til 3000 ferdig på døra i Norge. Kjøpte en til min gamlebil, en corolla 85 hatchback og det tok ca 1 time så passet den. Med original reim å alt, måtte bare forlenge ett feste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg