SATYR Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Viskerne mine går å hakker og det er en høy gnikkelyd under dashbordet. En god dosis med 5-56 hjalp ikke. Bilen har kjørt bare 150 mil de 2 siste årene så det er vel kanskje årsaken til problemet. Noen som har vært borti dette før? Er det noen enkel måte å få fiksa det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 sjekk på staget til vindusviskera, hvis ikke så er nok viskermotoren din sliten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det er ikke motoren, for lyden kommer fra viskeren til høyre. Er ikke gira på å fiple for mye under der før jeg har forhørt meg litt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 sett på viskera og legg deg så du kan se under dashen da, mulig den tar borti noe, og er du sikker på att det ikke er selve viskeren din som lager lyd da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Kan være akslingen i gjennomføringa som har rustet litt, altså den som viskeren er festet på. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Det er splitter nye viskere, så det er ikke det som gjør det. Det høres ut som noe er skrudd fast for stramt på en måte. Ganske høy lyd faktisk. Det er en gamling som har hatt bilen før meg og han reiste på verksded for den minst ting, så han har ikke skrudd noe på'n. Jeg får ta en nærmere titt i mårra. Får håpe på bedre vær, har ikke tilgang på garasje nå og regnet høljer ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Problemet er løst! Akslingen opp til viskeren på høyre side gikk veldig trått i hylsa. Uvist av hvilken grunn. Jeg plukka det fra hverandre, rensa, smurte og satte det sammen igjen og da gikk den lett som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg