Brandtenborg Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Jeg har en 90 mod. Vw Passat jeg må bytte de yttre drivknutene på. Det jeg lurer på er om det er noe jeg kan klare selv i garasjen eller er det for vansklig? Må bytte på begge sider. Hva er det jeg må gjøre? Noen som kan svare på det? :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 har du skrudd litt så klarer du det. løsn først mutteren på drivknuten når bilen står på bakken, jekk opp bil,ta av hjul, løsn styre kule å opphengskula. trekk ut fjærbeinet,dunk ut det gamle leddet fra navet. slå av knuten med en gummi klubbe . skift låseringen på drivakselen,tre på ny mansjett,dunk på det nye leddet,i med fett,så montere mansjetten. så sette sammen resten igjen..:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Takk skal du ha! :) Da blir det vel snart noe mekking! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 no problemo lykke tiø:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 det burde du fikse ja, men det kan være et helvete å få av det gamle leddet hvis det har sitti der lenge. sleit litt med å få det av på corradoen, men det gikk greit, var ikke vanskelig! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Corrado16v det burde du fikse ja, men det kan være et helvete å få av det gamle leddet hvis det har sitti der lenge. sleit litt med å få det av på corradoen, men det gikk greit, var ikke vanskelig! Oki. Vet ikke om det har sitti der siden bilen var ny.. Tror ikke de i og med at bilen har gått 270.000 km. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg