RSG60 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg bytta alle foringene på min 14 år gamle bil, bare for å ha gjort det. Men det var egentlig ingen grunn til det. de hadde passart EU-kontroll i sikkert ti år til, og jeg merka ikke noen stor forbedring etter skiftet. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hva vil det si da? At foringene ikke tåler allverdens??Vil det ha stor betydning om jeg bytter til powerflex/superflex(osv...) fôringer?? Tenkte mer på at det var lett å bytte. Selv om det sjelden er vits. Sjekk dog foringene i bakstillingen da de kan være litt kjelkete å bytte Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Sjekk dog foringene i bakstillingen da de kan være litt kjelkete å bytte kjelkete = innforjævlig drit. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Stemmer det inforjævlig drit er en god beskrivelse. sikkert enklest å ta ned hele bakstillinga, og sette i skrustikka.. slegga fikk kjørt seg hos meg i hvertfall.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg monterte noen poly foringer for lenge siden og de var ikke så gale å få i. Men uansett så er det mye arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg