Gå til innhold

Gleder meg!!!

Ranger emnet

Henrik H

Anbefalte innlegg

Endlig faller ting på plass. Får igjen bilen fra lakkering til uka, felger og spacere er på plass. Handlet inn litt snacks i går og, bla. gr.A grenrør, gr.A innsug med fuelrail, RS2 dyser, haltech datasprut, etc. Trenger en "litt" større turbo nå så blir det bra!!!

Skal bli deilig å få kjørt litt skikkelig bil igjen ;)

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by Euro-1

Henrik H: Ja,hvor er GT-stripene??

Må bilen godkjennes,eller har du skiltene?

GT-striper kommer som folie evnt... Så har jeg mulighet til å velge om jeg vil ha de eller ikke ;)

Skilter på bilen! Skal innom biltilsynet å få senkefjærer +++ i vongkort, så blir bilen en DEL lavere :D:D Tatt litt tid å skru sammen, men i morgen er det kjøring! :)

Hørt noe mer om prisen på blokka?

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik H: Direktøren kom hjem fra ferie idag,så jeg får nok svar på det til uka.

Har du tenkt mer på sprut og turbo?Er en annen nisse som også er veldig interessert i dette....

Ja,du må få senka`n masse,ellers vil bilen velte i en krapp sving...;)

Du får kjøre en tur ut til meg en dag,så skal du få være med en tur,venter på styreenheten fra reparasjon.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider